مدیرکل راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

اتمام پروژه گردنه «صلوات آباد» با 108 میلیارد تومان اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: برای انجام پروژه 4 بانده کردن گردنه صلوات آباد کردستان تاکنون بیش از 68 میلیارد تومان هزینه شده‌است و برای پایان طرح نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار دیگر هستیم.

تصویر اتمام پروژه گردنه «صلوات آباد» با 108 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، عرفان مرادی؛ مدیرکل راه و شهرسازی کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از پروژه‌های بسیار مهم و کلیدی در کردستان احداث 4 خطه کردن گردنه صلوات‌آباد در این استان است.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان طول این پروژه را 21 کیلومتر عنوان کرد و گفت: این پروژه را می‌توان از طرح‌های قدیمی در استان نامید که سالیان زیادی راکد مانده بود.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: 4 بانده کردن پروژه صلوات‌آباد کردستان در راستای تکمیل طرح احداث بزرگراهی همدان ـ سنندج انجام می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان افزود: این پروژه توسط 3 شرکت مختلف در حال انجام است و امیدواریم که با تزریق بودجه لازم بتوانیم هرچه سریعتر کار را به اتمام برسانیم.

مرادی در ادامه گفت: برآوردها نشان می‌دهد که نیمی از کار انجام گرفته است و ان شاءالله مابقی کار با استفاده از تمام توان در سریعترین زمان ممکن پایان خواهد یافت که با افتتاح این طرح شاهد کاهش بار ترافیکی، کاهش تصادفات و نیز کاهش مسافت در این پروژه خواهیم بود.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ابراز داشت: برای انجام این پروژه تاکنون بیش از 68 میلیارد تومان هزینه شده‌است و برای پایان طرح مذکور نیازمند 40 میلیارد تومان اعتبار دیگر هستیم.

آیین مهر ـ استان کردستان

287200

مطالب مرتبط