استاندار البرز تاکید کرد:

واحدهای تولیدی و صنعتی، خط قرمز دولت هستند

عزیزاله شهبازی، صبح امروز در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان آبیک با تاکید بر اهتمام ویژه تولید داخلی در شرایط کنونی، گفت: هیچ دستگاهی نباید نسبت به قطع خدمات واحدهای صنعتی و تولیدی اقدام کند.

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، عزیزاله شهبازی تصریح کرد: در قالب تسهیل و رفع موانع تولید، جلساتی برگزار شده است و به این نتیجه رسیدیم که خدماتی همچون آب، برق، گاز، تلفن و... به واحدهای تولیدی خط قرمز دولت است، از این رو هیچ دستگاهی نباید نسبت به قطع این خدمات اقدام کند.

وی با بیان اینکه بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان همواره در دستور کار بوده، اظهار داشت: از این طریق می‌توانیم مشکلات را به موقع احصا و تدابیر لازم را اتخاذ کنیم.

این مسئول، کارخانه سیمان آبیک را یک نماد و برند ملی دانست و خاطرنشان کرد: اکنون تولیدات متنوع آن جایگزین بسیاری از مصالح گران قیمت در ساخت و ساز شده است.

نماینده عالی دولت در استان بیان داشت: ارزآوری و تنوع تولیدات این واحد با هزاران اشتغال مستقیم و غیرمستقیمی که ایجاد کرده، بارقه امیدی برای مردم کشور است.

شهبازی عنوان کرد: این کارخانه اراضی بسیاری در اطراف دارد که به مرور زمان به آن‌ها تعرض شده از این رو کارگروهی برای تعیین تکلیف این اراضی تشکیل می‌شود و همچنین ساخت و ساز غیرمجاز و تعدی به اراضی ملی و تصرف اراضی دیگران قابل قبول نیست بنابراین باید به جد مورد پیگیری قرار گیرد.

وی ادامه داد: خدماتی همچون آب، برق، گاز، تلفن و... به واحدهای تولیدی خط قرمز دولت است از این رو هیچ دستگاهی نباید نسبت به قطع این خدمات اقدام کند.

استاندار البرز در پایان اضافه کرد: در نخستین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز برای تأمین اعتبار و ارائه تسهیلات برای تعمیرات و بازسازی این واحدها، تمهیدات لازم اندیشیده می‌شود.

222656