تجمع دانشجویان مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه در شیراز؛

«تا انتقام سخت، یکصدا خواهیم ماند»

دانشجویان شیراز صبح امروز در پی ترور شهید محسن فخری‌زاده در مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس تجمعی اعتراض‌آمیز برپا کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون از شیراز، امروز تجمع دانشجویان در مقابل نمایندگی وزارت امور خارجه در شیراز با شعارهایی با مضمون پیگیری جدی‌تر وزارت امور خارجه و همچنین محکومیت جنایت آمریکا و اسرائیل در قبال ترور شهید محسن فخری‌زاده همراه بود.

یکی از این دانشجویان معترض، در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون گفت: خواسته جمعی ما این است که وزارت امور خارجه در اسرع وقت واکنش دیپلماتیک خود را در قبال این جنایت انجام دهد.

«رضایی» ادامه داد: تشکل‌های بسیج دانشجویی در جای جای شهر شیراز با هم یک‌صدا خواهند بود تا پاسخ کوبنده‌ای را به این جنایت بشری بدهند. دولت متخاصم اسرائیل با ترور و کشت‌وکشتار در نقاط مختلف دنیا همواره در تلاش بوده است که اهداف شوم خود را به ثمر برساند؛ اما ایران جایی نیست که بتوانند همانند سایر نقاط دنیا تحمل زورگویی را داشته باشد.

«روزیطلب» دانشجوی معماری است و می‌گوید: شهامت رهبر و فرماندهان ایرانی در زمان ترور ناجوانمردانه شهید سلیمانی نشان داد که ما از هیچ‌گونه اقدامی علیه دشمنان و متعرضان به خاک کشورمان دریغ نخواهیم کرد.

او ادامه می‌دهد: دیروز خبر ضایعه شهادت فخری‌زاده یادآور شهادت سردار سلیمانی بود؛ بنابراین ما این سوگ را در دل خواهیم داشت. ما اگر دانشجو هستیم اما برای انتقام خون فرماندهان و دانشمندان جمهوری اسلامی ایران، سربازان مسلح رهبرمان خواهیم شد و لباس رزم بر تن خواهیم کرد.

به گزارش پرسون، تجمع دانشجویان شیرازی در اعتراض به ترور شهید «محسن فخری‌زاده» از ساعت ۹ صبح امروز در مقابل ساختمان نمایندگی وزارت امور خارجه در استان فارس با هدف جدیت وزارت امور خارجه در پاسخ سریع و هوشمندانه به این ترور برگزار شد. لازم به ذکر است که این تجمع با رعایت پروتوکل‌های بهداشتی و با در نظر گرفتن فاصله‌گزاری اجتماعی برپا شده بود.

گزارش: سعید دهقانی-شیراز

عکس: محمدرضا فربود

222004