رئیس شورای اسلامی شهر مهریز خواستار شد؛

تخصیص اعتبارات استانی  به طرح های نیمه تمام مهریز

رئیس شورای اسلامی شهر مهریز مهمترین انتظار شورای شهر مهریز را حمایت مسئولان استان و تخصیص اعتبارات استانی  به طرح های نیمه تمام این شهر دانست.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، زهرا دهقانی‌زاده در نشست خبری آنلاین با اصحاب رسانه استان با بیان اینکه یکی از اولویت های شورای پنجم مهریز تکمیل ساختمان شهرداری بوده است گفت: با توجه به اینکه شهرداری یکی از ارگان هایی است که مردم بسیار به ان مراجعه می کنند این ساختمان فرسوده و قدیمی بود که در سال ۸۶ تخریب و تا شورای پنجم هیچ اقدامی برای ساخت مجدد آن انجام نشده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر مهریز افزود: این ساختمان با اعتبار6 میلیارد تومان و در مساحتی بالغ بر ۲۷۰۰ مترمربع در سه طبقه ساخته شده که فردا مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی راه‌اندازی اتوماسیون اداری شهرداری مهریز به منظور ارائه خدمات الکترونیک به مردم را از دیگر اولویت های شورای اسلامی این شهر بیان کرد و ابراز داشت: با این اقدام تمامی پرونده ها در سیستم ثبت شده و مردم به راحتی می توانند با یک تلفن از روند پرونده خود آگاه شوند و نیاز حضوری به افراد نیست.

وی تکمیل پروژه خیابان منتظری به عنوان مطالبه 30 ساله مردم را از دیگر برنامه های شورای شهر مهریز عنوان کرد و اظهار داشت: تکمیل این پروژه نیازمند همراهی شهروندان مهریزی بوده تا بتوانیم آزادسازی ها را هر چه زودتر انجام داده و آن را به اتمام برسانیم البته خیابان های مفتح به توحید نیز از مطالبات مردم بوده که در دست اقدام است.

جابه جایی پاسگاه شهید مدنی از مطالبات جدی مردم مهریز

دهقانی زاده در ادامه مهمترین انتظار شورای شهر مهریز را حمایت مسئولان استان و تخصیص اعتبارات استانی به طرح های نیمه تمام این شهر دانست و اذعان داشت: با توجه به این‌که شهرداری مهریز درآمد ثابت و پایداری ندارد، حمایت استانداری را از مدیریت شهری این شهرجهت اتمام طرح‌های نیمه تمام ضروری، می طلبد.

این مقام مسئول جابه جایی پاسگاه ایست و بازرسی شهید مدنی را از مطالبات جدی مردم و مدیریت شهری مهریز عنوان و ابراز داشت: از مسئولان ارشد استان یزد درخواست داریم به این مطالبه چندین ساله مردم پاسخ داده و این پاسگاه را جابه جا کنند.

رئیس شورای اسلامی مهریز در بخش دیگری از سخنانش به اهتمام جدی مسئولان شهری و میراث فرهنگی مهریز در جهت حفظ باغات اشاره کرد و گفت: حفظ باغات و ابنیه های تاریخی مهریز که در حقیقت میراث گران بهای گذشتگان ماست در گرو مشارکت و همراهی مردم مهیا خواهد شدالبته ما در مدیریت شهری برخوردهای قهری خود را نیز داریم.

وی در پایان پیرامون اقدامات انجام شده در جهت معرفی مهریز به گردشگران داخلی و خارجی اظهار داشت: خوشبختانه تا قبل از کرونا مهریز مورد توجه گردشگران بوده و در شرایط فعلی هم تلاش داریم تا این باغ شهر را از طریق فضای مجازی به گردشگران بیشتری معرفی کنیم تا پس از کرونا شاهد حضور این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

221984