به علت شدت بارش برف؛

نجات 200 راننده گرفتار برف در محورهای مواصلاتی کردستان/ پرهیز از هرگونه سفر غیرضروری

مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: با همت راهداران کردستان شب گذشته به بیش از 200 وسیله نقلیه در جاده های این استان امدادرسانی گردید.

دانش زندی؛ مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان در گفت وگو با پرسون عنوان کرد: بارش برف و باران از روز گذشته در استان کردستان آغاز شده است و هم اکنون نیز این بارشها ادامه دارد.

زندی در ادامه تاکید کرد: این بارش ها در برخی از شهرستان های کردستان به صورت برف بوده است به گونه ای که شدت بارش ها باعث کندی تردد وسائط نقلیه در محورهای این استان به ویژه در مناطق شمالی و گردنه های سردسیر شده است.

این مقام مسئول افزود: هم اکنون گزارش هایی از بارش برق در مسیر شهرستان های غربی و شمالی کردستان به دست ما رسیده است که از رانندگان درخواست داریم که در این محورها ترددی نداشته باشند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از سوی دیگر به علت وضعیت بیماری کرونا و نیز شدت بارش ها رانندگان از هرگونه سفر غیرضروری پرهیز کنند.

زندی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: شدت بارش ها در سطح استان کردستان به حدی بوده است که شب گذشته مجبور شدیم با استفاده از ماشین آلات راهداری به کمک رانندگان و مسافران در راه مانده بشتابیم.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: با همت راهداران کردستان شب گذشته به بیش از 200 وسیله نقلیه در جاده های این استان امدادرسانی گردید.

زندی تصرح کرد: همچنین عملیات برفروبی از شب گذشته در محورهای روستایی استان کردستان با استفاده از 124 راهدار و 68 ماشین انجام شده است.

آیین مهر ـ استان کردستان

221883