مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

تردد در محورهای برف گیر کردستان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است

مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری حمل و نقل جاده‌ای کردستان: تردد وسایل نقلیه در محورهای برف گیر  و سردسیر کردستان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، دانش زندی؛ مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری حمل و نقل جاده‌ای کردستان شامگاه امروز در جمع خبرنگاران با تایید این خبر اظهار داشت: بارش برف و سرما باعث شده است که تردد وسایل نقلیه در گردنه های برفگیر و شمالی استان کردستان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر باشد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: براساس آخرین اخبار رسیده به دست این مرکز هم اکنون در محورهای دیواندره‌ - سقز، سقز - بانه، سقز - بوکان، بانه - سردشت، ایرانخواه به تکاب و دیواندره به بیجار شاهد بارش برف هستیم.

زندی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان داشت: از سوی دیگر گزارش هایی از بارش باران و برف در محورهای سنندج به همدان، سنندج به مریوان و سنندج به کامیاران دریافت شده است، لذا از رانندگان درخواست داریم که در نهایت دقت و رعایت موارد ایمنی رانندگی نمایند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های راهداری حمل و نقل جاده‌ای کردستان در پایان سخنان خود گفت: از رانندگان درخواست داریم قبل از هرگونه سفر برون شهری با تماس با سامانه 141 از آخرین وضعیت راههای کشور مطلع شوند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

221866