فرمانده پلیس راه کردستان خبر داد:

رانندگان از سفرهای غیرضروری در کردستان پرهیز کنند/ بارش برف در محورهای استان

فرمانده پلیس راه استان کردستان گفت: از هم استانی های گرامی درخواست داریم که با توجه به وضعیت نامساعد راهها و مهمتر از آن وضعیت کرونا در سطح کردستان از هرگونه سفری تا اطلاع ثانوی پرهیز کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سرهنگ عیسی گوهری؛ فرمانده پلیس راه استان کردستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس گزارش های واصله در بیشتر محورهای استان کردستان شاهد بارش برف و باران هستیم.

فرمانده پلیس راه استان کردستان گفت: لذا از هم استانی های گرامی درخواست داریم که با توجه به وضعیت نامساعد راهها و مهمتر از آن وضعیت کرونا در سطح کردستان از هرگونه سفری تا اطلاع ثانوی پرهیز کنند.

سرهنگ گوهری در ادامه سخنان خود عنوان داشت: ولی با این وجود رانندگان در صورت ضرورت سفر وسیله نقلیه خود را به امکاناتی همانند زنجیر چرخ، وسایل گرمایشی، کمک های اولیه و... مجهز کنند.

این مقام انتظامی افزود: همچنین به علت لغزنده بودن سطح جاده های استان کردستان رانندگان با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سبقت های بی جا دوری نمایند.

فرمانده پلیس راه استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: در حال حاضر در ارتفاعات سنندج، سقز، دهگلان، دیواندره، بیجار، بانه، سقز، مریوان و سروآباد شاهد بارش برف هستیم.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

221789