نیمه‌تمام؛ واژه‌ای برای پروژه‌های ماندگار؛

پروژه‌های ورزشی خرم‌دره خاک جانمایی غلط را می‌خورد

فرماندار خرم‌دره گفت: یکی از پروژه‌های ورزشی خرم‌دره، ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری است که به علت جانمایی غلط در کنار کارخانه سیلیس‌آرا، سالیان‌ متمادی است که خاک می‌خورد.

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، حجت محمدی صبح امروز (۲ آذرماه) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خرم‌دره، اظهار کرد: بر اساس بازرسی‌هایی که از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان انجام می‌شود، خرم‌دره در سطح استان در برگزاری برنامه‌های امور جوانان جزو شهرستان‌های موفق است که این امر مرهون زحمات همه بخش‌ها است.

وی با اشاره به راه‌اندازی شش سمن طی سال‌های گذشته در این شهرستان، ادامه داد: این سمن‌ها با هدف بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های مردمی به‌ویژه جوانان در حوزه‌های مختلف راه‌اندازی شده که خوشبختانه نتایج خوبی را نیز به دنبال داشته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه جوانان بارها توانمندی‌های خود را در حوزه‌های مختلف به اثبات رسانده‌اند، ادامه داد: استفاده از جوانان در ترکیب مدیریت دستگاه‌های اجرایی شهرستان از اولویت‌ها است.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه همه ما به خوبی می‌دانیم که کشورمان با محدودیت‌های اعتباری مواجه است، افزود: علی‌رغم همه کمبودها گام‌های خوبی در حوزه ورزش شهرستان برداشته شده که از جمله آن‌ها می‌توان به احداث سالن چند منظوره نصیرآباد و زمین چمن مصنوعی روستای شویر اشاره کرد.

محمدی با بیان اینکه بخش اعظم بودجه کشور وابسته به نفت است، یادآور شد: با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشورمان، درآمدهای نفتی به ۱۰ درصد رسیده است.

این مسئول با اشاره به اشتباهاتی که طی ادوار گذشته در کلنگ‌زنی پروژه‌های ورزشی در این شهرستان انجام شده است، گفت: یکی از این پروژه‌ها ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری خرم‌دره است که به علت جانمایی غلط در کنار کارخانه سیلیس‌آرا، سالیان‌ متمادی است که خاک می‌خورد.

فرماندار خرم‌دره، با اشاره به نقش تاثیرگذار ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی، اظهار کرد: در حال حاضر خرم‌دره دارای بیش از ۵۰۰۰ بیمه شده ورزشی است و آناتومی تیم‌های ملی در ورزش‌هایی مانند ووشو و دو و میدانی را ورزشکاران خرم‌دره‌ای به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های کرونایی برای باشگاه‌های ورزشی، خاطرنشان کرد: هر چند باشگاه‌ها از زمان شیوع کرونا دچار خسارت‌های مالی شده‌اند اما سلامتی شهروندان در اولویت است.

منبع: ایسنا

221266