در بیمارستان شهرستان قروه:

برگزاری دوره یک روزه «کارورزی» عملی برای طلاب کردستانی

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: دوره کارورزی عملی برای آشنایی با نحوه کمک به بیماران کرونایی با حضور طلاب کردستانی در بیمارستان قروه برگزار می گردد.

کردستان ـ علی اصغر دریایی در گفت وگو با پرسون گفت: خوشبختانه حوزه علمیه کردستان و طلاب این استان همواره در بحث مقابله با کرونا نقش بسیار کارآمدی داشته و دارند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان بیان داشت: در هفته گذشته یک دوره کلاس آموزش بالینی تبلیغ در مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان قروه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهکام؛ از اساتید حوزه و دانشگاه از قم برگزار گردید.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان با اشاره به اینکه از امروز نیز به مدت دو روز شاهد برگزاری کلاس هایی در زمینه مقابله با کرونا خواهیم بود، عنوان کرد: خوشبختانه با تعامل خوب قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء (ص) سنندج، دانشگاه علوم پزشکی و نیز همراهی و هماهنگی های حجت الاسلام بگی؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کردستان امروز یک دوره کارورزی در بیمارستان قروه با حضور طلاب به صورت عملی برگزار می گردد.

دریایی عنوان کرد: در این دوره آموزشی حجت الاسلام صفری، حجت الاسلام آبیار و حجت الاسلام عربپور به عنوان استاد مدعو از استان قم حضور خواهند داشت.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان تاکید کرد: ان شاء الله در این دوره کارورزی طلاب مستعد حضور در بیمارستان ها برای کمک به بیماران و نیز کادر درمان شناسایی می شوند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه کردستان گفت: بی شک حضور طلاب در بیمارستان در این شرایط حساس کرونایی می تواند بخش اعظمی از بار روحی و روانی بیماران را برطرف کند و همچنین طلاب قسمتی از امور جاری در مراکز درمانی استان کردستان را عهده دار می شوند.

غلامرضا آیین مهر_استان کردستان

221142