معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

الزام واحد‌های صنفی جهت ثبت در سامانه سلامت

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: واحد‌های صنفی و صنعتی ملزم به ثبت در سامانه سلامت هستند.

به گزارش سایت خبری پرسون از گلستان، درویشعلی حسن زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: بر اساس اطلاعیه وزارت بهداشت، در راستای مدیریت کنترل کووید ۱۹ با توجه به اهمیت مشارکت واحد‌های صنفی و صنعتی در راستای اجرای پروتکل‌های بهداشتی، لازم است واحد‌هایی که تاکنون نسبت به ثبت مشخصات واحد خود در سامانه سلامت به آدرس salamat.gov.ir ودریافت کد QR Code اقدام ننموده اند در اسرع وقت اقدام کنند.

حسن زاده تاکید کرد: در صورت عدم ثبت واحد‌های صنفی و صنعتی در سامانه و دریافت کد مذکور در بازرسی‌های محیطی با متخلفین برابر مقرارت برخورد خواهد شد.


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی بیماری کرونا در استان، تمام واحد‌های صنفی موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ‌صورت کامل و همچنین رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای حفظ سلامت خود و دیگران هستند.


وی افزود: اجرای گشت‌های مشترک بازرسی از سوی این سازمان و با حضور دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی و برخی دستگاه‌های مرتبط به‌ صورت منظم و مستمر برای نظارت بر رعایت مسائل بهداشتی از سوی اصناف در حال انجام است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این خصوص با واحد صنفی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

220874