جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف احتکار میلیاردی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مقادیر زیادی کالای اساسی احتکار شده به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال توسط پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان کشف شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، سرهنگ ایرج خانی‌پور جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان در رابطه با ماجرای کشف احتکار میلیاردی در زنجان، اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی در یک انبار مطلع شده و با هماهنگی مقام قضایی استان به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی در رابطه با کالاهای اساسی کشف شده از انبار احتکار کننده، افزود: در بازرسی از انباری که کالاهای اساسی احتکار شده در آن نگه‌داری شده بود، ۵ تن برنج، حبوبات و کودشیمیایی و ۶ تن پیاز احتکار شده کشف شد.

این مسئول با بیان اینکه در خصوص احتکار میلیاردی یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، تصریح کرد: ارزش کالاهای احتکار شده مکشوفه طبق نظر کارشناسان مربوطه، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ خانی‌پور در رابطه با اعلام هر گونه احتکار کالا به پلیس، خاطرنشان کرد: شهروندان زنجانی در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک پیرامون احتکار کالا توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

220831