امام جمعه گناوه:

سپاه پاسداران گره‌گشای مشکلات مردم است

امام جمعه گناوه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط کنونی کشور و وجود فشارهای اقتصادی نقشی ارزشمند و برجسته ایفا می‌کند و مایه دلگرمی و گره ‌گشای مشکلات مردم است.

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی روز سه شنبه در دیدار با فرمانده و نیروهای سپاه انصارالحسین (ع) گناوه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها، حضوری پررنگ و تاثیرگذار داشته و همواره در کنار مردم و مطیع امر ولایت است.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو شیوع بیماری کرونا در لبیک به فرمان رهبری، طرح یاری‌گری را برای کمک به مردم در مقابله با این ویروس در سراسر کشور اجرا کرد و نتایج ثمربخشی در برداشت.

امام جمعه گناوه اظهار کرد: دشمنان ملت ایران و انقلاب اسلامی با هم همدست و همراستا شده‌اند تا این نظام الهی را از میان بردارند اما هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید.

وی افزود: ملت غیور ایران اسلامی بیش از ۴۰ سال با استقامت و بردباری و فداکاری و از خودگذشتگی از آرمان‌های انقلاب دفاع کردند و در این برهه که دشمنان سخت‌ترین تحریم و تهدیدها را برای جدا کردن مردم از نظام اسلامی به کار بردند هرگز موفق نخواهند شد.

امام جمعه گناوه ادامه داد: اگرچه مشکلات اقتصادی و تنگناهای معیشتی، گرانی و تورم که ناشی از تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان یا مشکلات داخلی وجود دارد اما مردم ایران اسلامی دست از انقلاب برنداشته‌اند و هرگز با دشمنان همراهی نخواهند کرد.

بیان کرد: امروز دشمنان ملت ایران در انتخابات آمریکا به زانو درآمده‌اند و کسانی که شعار مهد دموکراسی سر می‌دادند علیه همان شعار سخن می‌گویند و بحث تقلب و جابه جایی آرا انتخاباتی را مطرح می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما برای کمک به مردم سنگین‌تر از همیشه است گفت: رمز موفقیت ما در همه عرصه‌ها اتحاد، همدلی و وحدت است.

رکنی حسینی اظهار کرد: آنچه ما را از این پیچ مهم تاریخی با پیروزی عبور خواهد داد توسل و استغفار به درگاه خداوند است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر آن تاکید وافر داشته اند.

امام جمعه گناوه همچنین از تلاش‌های فرمانده پیشین سپاه انصارالحسین (ع) این شهرستان تقدیر و برای فرمانده جدید این نهاد مقدس در اجرای مسئولیت‌های محوله آرزوی توفیق کرد.

منبع: ایرنا

220800