جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

کشف قاچاق میلیاردی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از ۲ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایجرود کشف شد.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ سرهنگ ایرج خانی‌پور ظهر امروز (۲۱ آبان‌ماه) در رابطه با ماجرای کشف قاچاق میلیاردی در زنجان، اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایجرود حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس در محور بیجار _زنجان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی در رابطه با کشف کالاهای قاچاق، افزود: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از خودرو ۱۰ دستگاه انواع لوازم خانگی و ۲۵۶ ثوب انواع البسه و پوشاک خارجی قاچاق کشف که بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالای کشف شده بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مسئول با بیان اینکه ارزش تقریبی کالای قاچاق بیش از ۲ میلیارد ریال بوده است، یادآور شد: در رابطه با کشف قاچاق میلیاردی یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان زنجان قرار دارد، خاطرنشان کرد: این فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.

منبع: ایسنا

210315

مطالب مرتبط