به علت بی‌توجهی به پروتکل های بهداشتی؛

4 پاساژ و مرکز خرید در سنندج پلمپ شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از پلمپ چهار پاساژ و مرکز خرید در سنندج به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی خبر داد.

کردستان_ سایت خبری پرسون؛ آزرو فلاحی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان از پلمب چهار پاساژ و مرکز خرید در سنندج به علت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی خبر داد.

فلاحی امروز در جمع خبرنگاران با تایید این خبر اظهار داشت: در روزهای اخیر بعضی از مراکز عمومی همانند پاساژها، رستوران ها، قلیان سراها و... در سنندج مورد بازرسی قرار گرفتند و برخی از آنان به علت عدم رعایت اصول بهداشتی تعطیل شده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به کشف و معدوم سازی بیش از 60 کیلوگرم مواد غذایی فاسد شده در سنندح، افزود: از سه روز گذشته نظارت ها بر امکان پرخطر در استان کردستان و شهر سنندج تشدید شده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: در مدت زمان مذکور ده اکیپ از ۱۰۸ مرکز تهیه و توزیع و عرضه مواد خوراکی، آشامیدنی، بهداشتی، پاساژهای سطح شهر سنندج و... بازرسی به عمل آورده اند.

فلاحی با اشاره به اینکه مردم می توانند شکایات خود را در بحث بهداشت با سامانه 190 در میان بگذارند، بیان کرد: یکی دیگر از کارهایی که از سوی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کردستان انجام گرفته، بازرسی و تست سلامت آب شرب 33 محله شهر سنندج بوده است.

غلامرضا آیین مهر ـ استان کردستان

210165

مطالب مرتبط