ذوب‌آهن ۲ - فولاد خوزستان ۲

تقسیم امتیازات ذوب و فولاد با تصمیم داور

دیدار تیم های ذوب آهن و فولاد خوزستان در حالی با نتیجه مساوی به پایان رسید که یکی از سوت‌های داور تاثیر مستقیمی در نتیجه این مسابقه داشت.

اصفهان_ سایت خبری پرسون؛ هفته نخست لیگ بیستم فوتبال کشور در حالی آغاز شد که ذوب‌آهن از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر فولادشهر میزبان فولاد خوزستان بود و این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در ادامه گزارش این مسابقه را می‌خوانید:

جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹

ذوب آهن اصفهان - فولاد خوزستان

ورزشگاه فولادشهر

تیم داوری: مهدی مرجانزاده، یعقوب سخندان، پوریا زحمتی و ابوالفضل گرجی

ناظر: مسعود مرادی

ترکیب ذوب آهن اصفهان:

شهاب گردان، حمید ملکی، وحید محمدزاده، فرشاد محمدی مهر، سیدمحمد قریشی، عرفان پورافراز (۸۷-عبدالله حسینی)، میلاد جهانی، دارکو بیدوف(۹۴-علیرضا منظمی)، ایوان مارکوویچ، قاسم حدادی فر، ابوالفضل عکاشه(۵۹-حسین مجلی شنانی)

سرمربی: رحمان رضایی

ترکیب فولاد خوزستان:

محسن فروزان، عارف آغاسی، مهران درخشان مهر، مجتبی نجاریان، موسی کولیبالی، محمدزبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی(۵۵-ساسان انصاری)، محمد قاسمی نژاد(۸۲-صالح حردانی)، فرشاد احمدزاده، لوسیانو پریرا(۸۲-شروین بزرگ) محمد آبشک

سرمربی: جواد نکونام

اخطار:

لوسیانو پریرا(۲۶) از فولاد خوزستان

قاسم حدادی فر(۷۳) ذوب‌آهن

نیمه نخست:

فولاد خوزستان که بازی را بهتر از ذوب آهن میزبان آغاز کرده بود در دست گرفت و در دقیقه ۱۰ روی ارسال آبشک از سمت راست خط دفاعی ذوب‌آهن و ضربه سر دقیق موسی کولیبالی موفق شد به گل اول دست پیدا کند. در ادامه شاگردان رحمان رضایی آنطور که باید و شاید نتوانستند دروازه محسن فروزان را تهدید کنند و در نهایت نیمه نخست با همان گل کولیبالی به پایان رسید.

نیمه دوم:

با شروع نیمه دوم مربیان تغییراتی در تیم خود ایجاد کرده‌اند و سعی داشتند روند بازی را به نفع خود تغییر دهند، این تغییرات با ورود حسین مجلی شنانی برای ذوب‌آهن اتفاق افتاد و سبز پوشان اصفهانی نبض بازی را در دست گرفتند. تسلط ذوبی ها در نیمه دوم بازی با اشتباه در سمت چپ خط دفاعی فولاد در دقیقه همراه شد و در دقیقه ۷۶ ارسال عرفان‌پور فراز و ضربه به موقع مارکو بیدوف گل نخست ذوب آهن را به همراه داشت.

گاندوها که با گل تساوی روحیه ای مضاعف گرفته بودند در دقیقه ۷۹ روی ارسال میلاد جهانی از سمت راست خط دفاعی فولاد و اشتباه مدافعین و دروازه بان این تیم با ضربه به گل دوم رسیدند.

در شرایطی که داور مسابقه ۵ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم این مسابقه در نظر گرفته بود در دقیقه ۹۴ برخورد بحث ابرانگیز محمد قریشی مدافع ذوب آهن با ساسان انصاری در محوطه جریمه ذوب آهن از سوی داور خطا تشخیص داده شد و یک ضربه پنالتی به سود فولاد اعلام کرد که خود ساسان انصاری ضربه پنالتی را وارد دروازه شهاب گردان کرد تا نتیجه مسابقه دو بر دو مساوی شود و مسابقه با همین نتیجه به پایان برسد.

209812