با دستور فرماندار کرمانشاه:

مغازه اصناف متخلف در سطح شهر کرمانشاه پلمپ شد

بازرسی از اصناف در راستای مصوبه ستاد کرونا و با تاکید فرماندار کرمانشاه در قالب دو تیم در سطح شهر انجام شد و مغازه اصناف متخلف پلمپ شد.

کرمانشاه- پرسون؛ روز شنبه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه ویژه ستاد استانی مقابله با کرونا اعلام کرد که فعالیت ادارات و بازار در کلیه شهرستانهای اسلام آباد غرب، گیلانغرب، هرسین، جوانرود و سرپل ذهاب به عنوان شهرستانهای قرمز و ‌پرخطر از روز دوشنبه( ۵ آبان) به مدت یک هفته بر اساس مصوبه ستاد کرونا تعطیل است.

همچنین در این نشست محدودیت و ممنوعیت های 22 گانه ای برای کلیه شهرستانها نیز پیشنهاد و مورد تایید قرار گرفت تا بر این اساس با نظارت جدی نهادهای متولی اعمال شود.

رنجبر فرماندار کرمانشاه روز یکشنبه در جلسه فوری در راستای مصوبات ابلاغی از ستاد استانی کرونا که در فرمانداری شهرستان کرمانشاه برگزار شد؛ به جهت حفظ سلامت مردم دستور بازرسی از اصناف را در سطح شهرستان صادر کرد و نمایندگان فرمانداری، صمت، بازرسی صنعت ومعدن، اتاق اصناف، اماکن، مرکز بهداشت شهرستان و نیروی انتظامی شهرستان را به بازدید از سطح شهر و برخورد با متخلفین مکلف کرد.

بر همین اساس نمایندگان فرمانداری کرمانشاه به همراه نمایندگان بازرسی صنعت ومعدن، اتاق اصناف، اماکن، مرکز بهداشت شهرستان و نیروی انتظامی شهرستان از اولین روز اجرایی شدن این مصوبه در 2 تیم بازرسی از اصناف سطح شهر بازدید کردند و در این راستا مغازه اصناف متخلف پلمپ شد.

گفتنی است بازرسی از امکان تا پایان محدودیت ها ادامه دارد.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

209022

مطالب مرتبط