مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان:

اماکن ورزشی برای ایجاد اشتغال جوانان به کار گرفته می شوند

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: اماکن ورزشی همدان به صورت چند وجهی در اختیار اشتغال جوانان قرار می گیرد.

به گزارش پرسون؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمید سیفی عصر سه‌شنبه در دیدار با جانشین سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه همواره و در هر شرایط بر آرمان و اهداف انقلاب اسلامی پایبند هستیم، اظهار کرد: امروز علی‌رغم محدودیت‌های همه‌جانبه با تلاش و کوشش می‌توان به جایگاه‌های والا رسید.

وی بابیان اینکه در سایه امنیت امروز ایران اسلامی، می‌توان زمینه درخشش بیش‌از پیش جوانان را فراهم کرد، افزود: هدف ما اعتلای ورزش استان همدان است که این مهم با خوب کار کردن عملی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر اینکه روحیه مطالبه گری جوانان باید تقویت شود، گفت: جوانان ما برای دیدار و گفتگو با مسئولان باید فراغت بال داشته باشند که خوشبختانه این مهم در دستگاه ورزش استان همدان به‌صورت نامحدود در دستور کار است.

سیفی با اشاره به اینکه در کنار جوانان هستیم و به دنبال کادر سازی برای نظام و انقلاب هستیم، بیان کرد: امروز باید از ظرفیت‌های ورزش و جوانان، مساجد و پایگاه‌ها برای اشتغال جوانان استفاده شود چرا که می‌تواند جوانان را از آسیب‌های اجتماعی پیرامون، مصون بدارد.

وی ادامه داد: طرح در اختیار قرار گذاشتن اماکن ورزشی دارای ظرفیت استان برای ایجاد اشتغال، در دست بررسی است و اداره کل ورزش در این راستا تمام‌قد حامی جوانان است.

سیفی بابیان اینکه شهدا و رزمندگان استان همدان باعث فخر و مباهات ما هستند، گفت: سردار شهید حاج میرزا سلگی، سردار شهید حاج علی چیت‌سازیان، سردار شهید شمسی‌پور عزیزانی هستند که با ایثار خود موجبات زندگی با آسایش ما را فراهم کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیازمند حمایت و یاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه اشتغال و ازدواج جوانان است.

209015