بامدادامروز اتفاق افتاد؛

زلزله 5/2 ریشتری بهاباد استان یزد را لرزاند

زمین لرزه ای به بزرگی 5/2  ریشتر  در ساعت ۱ و ۰۴ دقیقه و ۴۹ ثانیه در عمق ۸ کیلومتری زمین و در 42 کیلومتری شهر بهاباد به وقوع پیوست.

یزد_ سایت خبری پرسون؛ زمین لرزه ای به بزرگی 5/2 ریشتر در ساعت ۱ و ۰۴ دقیقه و ۴۹ ثانیه در عمق ۸ کیلومتری زمین و در 42 کیلومتری شهر بهاباد به وقوع پیوست.


فرمانداربهاباد درگفتگو با خبرنگار ما دراین زمینه اظهارداشت : نیروهای ارزیابی جمعیت هلال احمر این شهرستان به منطقه زلزله اعزام شدند و درحال حاضر گزارشی از خسارت احتمالی ناشی از زلزله اعلام نشده است .


همچنین حسن رضا پوررئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهاباد دراین زمینه بیان داشت : این زمین لرزه درشمالفرب شهرستان بهاباد رخ داد ه که خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی ومالی نداشته است .


حسن رضا پوربهابادی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان با توجه به زمین لرزه 5/2 ریشتری درشمال غرب بهاباد پس از اطلاع از وقوع زمین لرزه و بررسی بزرگی و محل زمین لرزه دو تیم ارزیاب را به منطقه مورد نظر اعزام کرده که پس از ارزیابی و کسب اطلاع از چندین تن از اهالی روستاهای احمد اباد ، کریم اباد ، علی اباد، جعفر اباد ، دهنو ملااسماعیل ، پرک و سنجدک و طی نمودن مسیر و بررسی بعمل امده از کانون زمین لرزه مشخص شد خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی و مالی در برنداشته است.

حیران_ استان یزد

208917