رئیس هیئت جودوی فارس عنوان کرد:

لغو مجوز اردوهای استانی جودو

رئیس هیئت جودوی فارس گفت: هنوز مجوزی برای تمرینات این رشته ورزشی صادر نشده و آن مجوزی هم که مدتی برای اردوهای استانی صادر شده بود، با شرایطی که اخیرا پیش آمد، لغو شد.

فارس - پرسون؛ وحید زارع‌نژاد شنبه سوم آبانماه گفت: در شرایطی که امکان فعالیت فیزیکی حضوری نیست، کلاس‌های مجازی آنلاین مداومت دارد و فدراسیون هم برنامه‌ای را برای برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری پیش‌بینی و اجرا کرده است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته یک دوره دانش افزایی در قالب چهار جلسه برگزار شد، افزود: در فارس هم برنامه‌ای برای برگزاری آزمون کمربند، تدوین کرده‌ایم و احتمالا آذرماه آن را به شکل مجازی برگزار خواهیم کرد.

مسئول کمیته آموزش فدراسیون جودو با اشاره به پیش‌بینی برگزاری کارگاه تمرینات مقاومتی به شکل مجازی در روز ۶ آبان، گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی برنامه پویش تمرین در خانه را در دستور کار قرار دادیم، به این شکل که جودوکاران فیلمی یک دقیقه ای از خودشان گرفته و ارسال کردند و جوایزی برای بهترین‌ها در نظر گرفته شده است.

زارع‌نژاد از پیش‌بینی مسابقه استانی "نمایش هنرهای فردی" خبر داد و با اشاره به این‌که از دیگر استان‌ها نیز برای شرکت در این برنامه دعوت شده است، گفت: در این مسابقه هم، فیلم انجام هنرهای فردی توسط ورزشکاران تهیه و ارسال خواهد شد و برترین‌ها مشخص و از آنان قدردانی می‌شود.

وی همچنین از اجرای دوره‌های تئوری مربی گری درجه سه در سطح کشور خبر داد و تاکید کرد که این دوره آموزشی هم با استفاده از بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی در خصوص آخرین اخبار تعلیق رشته ورزشی جودو نیز گفت: ۲۶ شهریور جلسه‌ای با حضور نمایندگان فدراسیون تشکیل و قرار بر این شد که ظرف مدت یک ماه، فدراسیون جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون جهانی به توافق برسند اما اگر این اتفاق نیفتاد، باید منتظر بمانیم تا دادگاه حکمیت ورزش در این باره رای بدهد.

زارع‌نژاد درباره زیرساخت‌های جودو در استان فارس نیز گفت: با وجود افزایش جمعیت جودوکار طی سال‌های اخیر در فارس، تنها در شیراز یک سالن داریم که نزدیک به سه دهه از عمر آن می‌گذرد و ظرفیتش نسبت به جمعیت علاقه‌مند بسیار کم است؛ برای برگزاری مسابقات و اردوهای تمرینی استان، نیاز است که اداره کل ورزش و جوانان در صورت امکان یک سالن بزرگتر در اختیارمان قرار دهد.

نوا نیکو_استان فارس

انتهای پیام

208770