محدودیت‌های کرونایی در البرز برای چهارمین هفته تمدید شد

جانشین ستاد کرونا استان البرز با اشاره به وضعیت شیوع بیماری در استان البرز گفت: بنا به درخواست ستاد کرونا استان از ستاد کرونا ملی این محدودیت‌ها از سوم تا نهم آبان ماه در البرز لحاظ خواهد شد.

به گزارش پرسون؛ علی درویش پور، جانشین ستاد کرونا استان البرز،روز گذشته از تمدید محدودیت‌های کرونایی برای چهارمین هفته پی در پی در البرز خبر داد و گفت: تمامی بیمارستانها با حداکثر ظرفیت فعالیت می کنند و پرستاران، پزشکان و سایر زحمت کشان کادر بهداشت و درمان استان خالصانه و با تلاش شبانه روزی مشغول خدمت هستند.

جانشین ستاد کرونا استان البرز افزود: با توجه به آمار بالای مبتلایان و درخواست استاندار البرز از وزیر کشور، محدودیت ها در استان از سوم تا نهم آبان تمدید شد.

این مقام مسؤول با توجه به روند افزایشی بیماری گفت: از تمام گروه‌ها از جمله اصناف، کارمندان و سایر مردم میخواهیم که ضمن تاکید بر استفاده از ماسک بعنوان بهترین گزینه در کنترل شیوع بیماری، تمامی پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان از زحمات پرستاران و پزشکان و دیگر عوامل تقدیر و تشکر نموده و از همه مردم خواست تا برای رعایت حال این عزیزان که از اسفند ماه سال گذشته در خط مقدم مقابله با بیماری هستند، اخطارها و ممنوعیت های اعلام شده را رعایت نمایند.

208591