در راستای رشد و استقرار الگوی تعالی؛

سنجش عملکرد جهاد کشاورزی شهرستان‌های فارس

معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: هر ساله عملکرد مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها بر اساس شاخص‌های ارزیابی سنجیده می‌شود.

فارس _ سایت خبری پرسون؛ حسن قاسمی مزیدی در نشست مشترک با مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان گفت: در سال مورد ارزیابی موافقت نامه‌های مالی و الگوی تعالی سازمانی تدوین شده، از مبانی شاخص‌های ارزیابی عملکرد جهاد کشاورزی شهرستان‌ها هستند.

وی با اشاره به این‌که: طرح‌ها و اقدامات انجام شده در طول یک‌سال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: علاوه بر فعالیت‌های انجام شده در قالب موافقت‌نامه‌ها، اقدامات شاخص دیگر نیز که توسط کارکنان در طول سال انجام می گیرد بررسی و به عنوان نقاط قوت، مد نظر قرار می‌گیرد.

قاسمی گفت: طرح‌های مختلف در زیر بخش‌های امور فنی و زیر بنایی، زراعت، باغبانی، حفظ نباتات، آموزش و ترویج، امور دام و شیلات، امور اراضی، صنایع و مکانیزاسیون، امور مالی و امور اداری با بررسی مستندات، گزارش‌ها و بازدید های میدانی بررسی می شوند.

به گفته وی نتایج حاصل از این ارزیابی‌ها در قالب گزارش‌های تحلیلی و آماری در اختیار مدیران سازمانی و شهرستان قرار داده می‌شود تا با شناخت نقاط قوت یا مسائل و مشکلات پیش آمده درمسیر اجرای طرح‌ها، روند اجرای کارهای بعد تسهیل گردد.


معاون بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مطالبه‌گری را حق مردم دانست و ابراز کرد: مردم از طرق مختلف و سامانه‌های ارتباطی گوناگون مانند سامانه سامد استانداری، سازمان

بازرسی کل کشور و پاسخگویی به شکایات وزارت جهاد کشاورزی می‌توانند درخواست و شکایت‌های خود را ارسال و پیگیری کنند.


ارزیابی عملکرد سال 1398مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین با حضور ارزیابان مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس سه شنبه بیست و نهم مهر‌ماه عملیاتی شد.


قیروکارزین در ۱۶۹ کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع شده است.

نوا نیکو_ استان فارس

208375