امام جمعه کرمانشاه:

استحکام و ثبات اقتصادی زمینه ساز امنیت و اقتدار ملی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با توجه به وضعیت اقتصادی کنونی گفت: اقتدار و امنیت ملی در توانایی استحکام و ثبات اقتصادی است

کرمانشاه- پرسون؛ آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در جمع نمازگزاران گفت: تقوای الهی مانند گوهری است که فضیلت‌های الهی را در وجود انسان پرورش می دهد و به همان درجه‌ای می‌رساند که لایق جانشینی خدا در زمین می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر تقوی الهی گفت: تقوای الهی انسان را از پلیدی‌ها دور و به انچه خشنودی خداوند است دعوت می‌کند.

آیت الله علما ادامه داد: رسول خدا نور است و پس از ایشان ائمه اطهار نور هستند و اگر ما بتوانیم با تبعیت از نور خود را پیدا کرده و اصلاح کنیم جامعه نیز هدایت خواهد شد، چرا که جامعه از ما تشکیل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مسئله‌ای که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند توجه به معیشت و ایجاد ثبات اقتصادی در جامعه است و باید برای کسب آن تلاش کرد، چرا که این مساله زمینه ساز ایجاد اقتدار در جامعه است.

خطیب جمعه کرمانشاه درادامه خطبه‌ها با به اشاره به سخنان اخیر رهبری در جمع افسران و دانش‌آموختگان گفت: معظم له اقتدار و امنیت ملی را در توانایی استحکام و ثبات اقتصادی دانستند و از نشانه‌های مهم عقلانیت انقلابی تحلیل درست از قوت‌ها و ضعف‌ها و برنامه ریزی برای آن برشمردند

آیت الله علما ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره تاکید داشته‌اند که وضعیت اقتصادی حاضر قابل حل است و راه حل آن توجه به داخل و تلاش شبانه روزی و جامع و بدون خستگی است و بدین شکل می توان مشکلات را برطرف کرد.

وی ادامه داد: همان گونه که مقام معطم رهبری تاکید داشته‌اند و تاریخ نیز ثابت کرده است برای پیشرفت و حل مشکلات باید به داخل توجه داشت و به سر و صداهای برخی اراذل در سطح جهان توجه نکرد و برنامه ای برای کنترل وضعیت اقتصادی کنونی ریخت که اقشار ضعیف جامعه را در تنگنا قرار داده و تامین معیشت را برایشان دشوار کرده.


خطیب جمعه کرمانشاه با قدردانی از زحمات تلاشگران بهداشت و درمان و آرزوی سلامت برای آنان از مردم دعوت کرد با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله فیزیکی برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری همکاری کنند.

لیلا خوب مرام- استان کرمانشاه

208134

مطالب مرتبط