بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه خیابان غذا:

پروژه خیابان غذا کاری جدید که باید حمایت شود

استاندار کرمانشاه گفت: پروژه خیابان غذا یک ایده جذاب و جدید است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

کرمانشاه- پرسون؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، بعدازظهر امروز 23 مهر ماه در بازدید از پروژه خیابان غذا گفت: این پروژه کار جدید و جذابی است که در شهر کرمانشاه در حال انجام است.

بازوند اظهار داشت: انجام هر کار جدیدی ممکن است منتقدانی داشته باشد، اما نمونه این طرح ها بعد از انجام شان مورد حمایت مردم قرار خواهد گرفت.

استاندار کرمانشاه با عنوان اینکه کرمانشاه یک کلان شهر است گفت: باید کارهای نو و جدیدی حتی با وجود مخالفانی ایجاد شود.

عبادالله احمدیان سرمایه گذار پروژه خیابان غذا کرمانشاه، در تشریح این پروژه عنوان کرد: پیاده راه گردشگری کای دای واقع در محدوده سراب قنبر کرمانشاه، حد فاصل بلوار خلیج فارس و بلوار مروارید در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و طول مسیر انتخابی حدود ۲۰۰ متر واقع شده است.

احمدیان افزود: این بلوار در محدوده اماکن آموزشی مسکونی قرار گرفته لذا با توجه به تاریخچه منطقه سراب قنبر به عنوان تفرجگاه و عدم وجود واحدهای تجاری خدماتی در مسیر انتخاب شده و همچنین تمرکز جمعیتی به دلیل ساخت شهرک های جدید الاحداث در اطراف محل، دارای پتانسیل های مناسبی جهت کسب و کارهای زود بازده و جذب گردشگر است.

سرمایه گذار پروژه خیابان غذا، تصریح کرد: در طراحی این پروژه سعی بر این شد تا به اهداف اصلی پیاده راه دست پیدا کنیم.

احمدیان وجود ۳۲ واحد دکه و غرفه با انشعابات مجزا، ۸ عدد طافی (چرخ دستی) با طراحی ویژه، سینما ۶ بعدی، اینترنت رایگان، دستگاه‌های خودپرداز، فضاهای تفریحی کودکان، بازی های کامپیوتری، سیستم نورپردازی مدرن، آبنما و آتش نما، مبلمان شهری، فضای سبز، سیستم اطفاء حریق، تبلیغات محیطی، حفاظت ۲۴ ساعته با ۲ اتاقک نگهبانی، دوربین‌های نظارتی در داخل و خارج مجموعه را از جمله امکانات و تجهیزات این مجموعه برشمرد.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

208013