پرسون همدان:

سعید دهقانی آزاد رئیس هیئت بوکس استان همدان شد

در مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان همدان «سعید دهقانی آزاد» برای تصدی رئیس هیئت بوکس استان همدان به مدت 4 سال انتخاب شد.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ ظهر دوشنبه مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان همدان با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که در این مجمع سعید دهقانی آزاد که پیش‌ازاین به مدت 7 ماه سرپرست این هیئت بود بارأی قاطع اعضا به‌عنوان رئیس هیئت بوکس استان همدان انتخاب شد.

*جایگاه فعلی بوکس استان همدان حق همدان نیست

حمید سیفی در این جلسه بابیان اینکه امیدواریم این تغییر و تحول نقطه عطفی در ورزش بوکس استان همدان باشدگفت: استان همدان دارای پتانسیل‌های بی‌انتها در حوزه‌های مختلف خصوصاً ورزشی است که باید با برنامه‌ریزی درست هرچه بهتر و بیشتر از آن‌ها بهره ببریم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه باید یاد بگیرم شعارها را به عمل برسانیم گفت: ما مدیون شهدایی همچون چیت‌سازیان، همدانی و غیره هستیم که برای آزادی و آبادانی ایران اسلامی از جان خود گذشتند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با تأکید بر ضرورت پیاده‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت در ورزش گفت: امروز وظیفه‌داریم به جوانان انگیزه دهیم تا در راه درست قدم بردارند.
وی افزود: جایگاه فعلی بوکس استان همدان حق همدان نیست لذا باید تلاش شود تا به قله‌های رفیع دست پیدا کنیم.
سیفی در پایان تصریح کرد: برای پیشرفت و برون‌رفت از شرایط کنونی مردانی جهادی و عمل‌گرا همچون شهیدان گران‌قدر می‌خواهیم که خوشبختانه در کشور و استان همدان این ظرفیت‌ها حضور دارند.

*بوکس استان همدان را به دوران افتخار و بالندگی خود بازمی‌گردانیم

در ادامه نیز حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در همه زمینه‌ها اتحاد رمز پیروزی است لذا انتظار داریم با توجه به رأی قاطعی که اخذ شد تا پایان کار از رئیس هیئت استان حمایت کنید و از پرداختن به حواشی بپرهیزید.
وی گفت:خوشبختانه طی مدت تصدی بنده در فدراسیون اقدامات خوبی برای نهادینه شدن بوکس در کشور انجام شد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پخش رقابت‌ها از رسانه ملی، آموزش بوکس در یگان‌های نظامی، افزایش سه برابری خانواده بوکس نسبت به گذشته و غیره اشاره کرد.
رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: توجه به استعدادیابی در رده‌های سنی مختلف باید اولویت امور باشد چراکه استان همدان ظرفیت‌ها و پتانسیل فراوانی در این زمینه دارد.
وی افزود: بوکس استان همدان را به دوران افتخار و بالندگی خود بازمی‌گردانیم.
گفتنی است در این مجمع سعید دهقانی آزاد با کسب 14 رأی از 14 رأی مأخوذه برای مدت 4 سال تصدی هیئت بوکس استان همدان را عهده‌دار شد.

207779