کرونا فیلمبرداری «دنیای ژوراسیک» را متوقف کرد

​فیلمبرداری قسمت جدید فیلم «دنیای ژوراسیک» به دلیل مثبت اعلام شدن تست کرونای برخی عوامل تولید، متوقف شد.

به گزارش پرسون؛ کالین ترورو کارگردان Jurassic World: Dominion در توییتی از مثبت شدن تست کرونای چند نفر از عوامل تولید این فیلم خبر داد. وی افزود: اگرچه نتایج تست‌های بعدی منفی بودند اما به منظور رعایت شیوه‌نامه‌ها، مراحل ساخت و فیلمبرداری این فیلم در استودیو فیلمسازی پاین‌وود انگلیس به مدت دو هفته متوقف می‌شود.

یکی از سخنگویان کمپانی یونیورسال پیکچرز ضمن تایید این خبر گفت: حفظ امنیت و سلامت تیم بازیگران و عوامل اولویت ماست. آن عواملی که تستشان مثبت شده بود و کسانی که با آنها در تماس بودند، در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سرمی‌برند.

استودیو فیلمسازی یونیورسال سه‌شنبه گذشته اعلام کرد فیلم Jurassic World: Dominion با یک سال تاخیر، ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد- تیر ۱۴۰۱) اکران می‌شود.

Jurassic World: Dominion یک فیلم اکشن و مهیج به کارگردانی کالین ترورو و بازی کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، سم نیل، لورا درن، جف گلدبلوم، دنیلا پیندا، جاستیس اسمیت و جیک جانسون است. این فیلم یکی از اولین پروژه‌های بزرگ هالیوودی بود که پس از تعطیلات ناشی از شیوع کرونا، از سرگرفته شد و حالا پس از بتمن دومین فیلم موردانتظاری است که به دلیل نفوذ ویروس کرونا در بین اعضای تیمش، تولید را متوقف می‌کند.

ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان در استان هوبی چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

این بیماری که به تدریج به کشورهای مختلف سرایت و سازمان جهانی بهداشت از آن با واژه همه‌گیری یاد کرد، تا لحظه تنظیم خبر ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر را در جهان مبتلا کرده است که از این میان بیش از یک میلیون نفر جان باخته‌اند.

منبع: آسوشیتدپرس

207616