رئیس مجمع نمایندگان فارس تاکید کرد:

مصوبه‌ای که در فارس مغفول مانده است

رئیس مجمع نمایندگان فارس گفت: سال‌هاست که مصوبه راه‌اندازی مراکز نفت و گاز در استان و پشتیبانی از مراکز نفت خیز جنوب به تصویب رسیده اما هنوز روی این موضوع کار نشده است.

فارس _پرسون؛ ابراهیم عزیزی دوشنبه ۱۴ مهر در جلسه شورای مهارت فارس که با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی‌و حرفه‌ای کشور برگزار شد، بیان کرد: اگر قرار است در کشور به سمت رشد، توسعه و شکوفایی حرکت کنیم راهی جز توجه ویژه به نیروی انسانی کارامد و دارای مهارت نداریم.

او با بیان اینکه این استان از فرصت‌های بی نظیر در حوزه‌های مختلف برخوردار است، گفت: انتظار است سازمان فنی‌وحرفه‎ای کشور، فنی‌وحرفه‌ای فارس را به عنوان یک قطب آموزشی مورد توجه قرار دهد چون کارکرد آن فرا استانی است.

رئیس مجمع نمایندگان فارس افزود: بر مبنای شاخص‌های جمعیتی، اعداد و ارقام بودجه‌ای مشخص می‌شود در حالی‌که استانی مانند فارس که گستره فرا استانی دارد، باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

عزیزی اضافه کرد: سال‌هاست که مصوبه راه‌اندازی مراکز نفت و گاز در استان و پشتیبانی از مراکز نفت خیر جنوب به تصویب رسیده اما هنوز روی این موضوع کار نشده است.

او همچنین با بیان اینکه مبنای توسعه، انسان محوری است و با این دیدگاه باید به سمت مهارت آموزی حرکت کنیم، لزوم تنوع بخشی در مدل‌های آموزشی را یادآور شد و گفت: اگر مدل‌های آموزشی همراه با تنوع در دستور اجرا قرار گیرند، شاهد اثر بخشی آموزش‌ها خواهیم بود.

نوا نیکو_استان فارس

انتهای پیام

207166