رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرمانشاه خبر داد:

تولید 600 هزار ماسک سه لایه در شهرداری کرمانشاه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در مجموعه سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه، خط تولید ماسک سه لایه راه اندازی شد و تا کنون ۶۰۰ هزار ماسک در این خط تولید شده است.

کرمانشاه- پرسون؛ یحیی عیدی قائم مقام شهردار کرمانشاه با تشریح فعالیت های شهرداری کرمانشاه در راستای مقابله با کرونا گفت: به همت شهرداری فعالیت های خوبی در سطح شهر برای مقابله با کرونا صورت گرفت.

عیدی با اشاره بر مشکلات اقتصادی اظهار داشت: به دلیل تحریم های ظالمانه با مسائل و مشکلات مضاعفی رو به رو هستیم که این مهم موجب شده بیشتر تحت تاثیر بیماری کرونا قرار بگیریم.

قائم مقام شهردار کرمانشاه با تجلیل و قدر دانی از زحمات و تلاش های کادر درمان افزود: همکاران ما در شهرداری بعد از کادر درمان در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا بودند و تلاش های بسیاری در این راستا انجام دادند.

شیرین سخن، خواستار بسته شدن درب آرامستان های شهر کرمانشاه شد

حجت الاسلام احمد شیرین سخن مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری کرمانشاه نیز در این نشست گفت: آرامستان های استان کرمانشاه براساس پروتکل های ابلاغی" ستاد مقابله با کرونا" استان فعالیت می کنند و برای تدفین بیماران کرونایی تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شود.

این مسئول خواستار بسته شدن درب آرامستان های شهر کرمانشاه شد و عنوان کرد: با توجه به تعطیلی مساجد، حسینیه ها و تکایا بسیاری از مراسم های عزاداری را مردم در آرامستان ها برگزار می کنند که این مهم نیز موجب تجمع و شیوع بیماری کرونا می شود.

شیرین سخن خواستار همکاری پلیس در زمینه اجرای پروتکل های بهداشتی و ممانعت از تجمعات در آرامستان ها شد.

خط تولید ماسک سه لایه راه اندازی شد

مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در تشریح فعالیت هایی که در راستای مقابله با کووید19 صورت گرفت گفت: دوره های آموزشی مختلفی که در فرهنگسراها برگزار می شد به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی تعطیل شد.

عبدالمالکی اظهار داشت: تمام فعالیت های ورزشی، اجتماعی و ... نیز تغییر یافت و هیچ گونه فعالیتی که موجب تجمع شود نداریم.

وی با بیان اینکه به منظور هشدار به مردم، عروسک های کرونایی تولید شد، افزود: این عروسک ها علاوه بر توجه مردم استان، مورد استقبال سایر استانها نیز گردید.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه عنوان کرد: در حوزه اطلاع رسانی نیز با همکاری سیما و منظر شهرداری کرمانشاه، اقدامات اثرگذاری انجام شده است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: در مجموعه سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه خط تولید ماسک سه لایه راه اندازی شد و تا کنون ۶۰۰ هزار ماسک در این خط تولید شده است.

وی از توزیع بیش از ۹۰ درصد ماسک های تولید شده به صورت رایگان خبر داد و گفت: بیش از ۶۰ هزار ماسک در ایام محرم میان هیئت های مذهبی بصورت رایگان توزیع می شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه بیان داشت: بیش از ۱۰ مرحله نیز بسته های ایمن سازی، میان پاکبانان به منظور پیشگیری از بیماری کرونا توزیع شده است.

وی همچنین افزود: در حال حاضر برای درمان بیماری کرونا فعلا واکسنی وجود ندارد و از این رو باید با کرونا کنار بیاییم.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

207093