طی تفاهم‌نامه‌ای اجرایی می‌شود؛

شبکه‌سازی مساجد در شیراز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی_ هنری مساجد فارس، یکشنبه 13 مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تفاهم‌نامه شبکه‌سازی مساجد شیراز بین نهاد نمایندگی ولی فقیه و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس، امضا و مبادله خواهد شد، گفت: هدف از این اقدام احیای کارکردهای مساجد به عنوان یکی از مهم‌ترین برکات نظام اسلامی ایران است.

فارس _ سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام حسین امیدی با بیان اینکه راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی_ هنری مساجد، زمینه‌ساز اتفاقات خوبی در مسیر احیای کارکردهای فراموش شده مساجد بوده است، خاطرنشان کرد: احیای نقش واقعی مساجد در ترویج فرهنگ دینی و کادرسازی از اهداف مهم این تفاهم نامه است.

او گفت: توانمندسازی و هدایت ظرفیت‌های موجود مردمی به سمت اهداف بلند، استقرار ارزش‌های دینی و استفاده بهینه از اعتبارات و امکانات نهادها و سازمان‌هایی که در حوزه مساجد فعالیت دارند، از دیگر اهداف است.

امیدی افزود: جلسه امضای تفاهم نامه شبکه‌سازی مجازی مساجد شیراز ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱۵ مهرماه در دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، با حضور طرفین تفاهم نامه، برگزار می‌شود که مدت اجرای آن نیز سه ماه است.

او ابراز امیدواری کرد که با امضای این تفاهم نامه بتوان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه رونق بخشی به مساجد و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری گام برداشت.

نوا نیکو _ استان فارس

انتهای پیام

207086