با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در استان مرکزی؛

ساخت مسکن برای محرومان ‌‌شتاب گرفت ‌

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با همکاری ۳ جانبه بین کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان مدیریت، ساخت مسکن برای محرومان کشور با شتاب در حال انجام است.

مرکزی- پرسون؛ محمدباقر نوبخت ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی اظهار داشت: آنچه هدف سفر بود تحقق یافت، آمدم از مسئولان استان مرکزی چه همکاران خود در دولت، چه نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و چه نمایندگان مردم در مجلس مشکلات و دغدغه‌ها را بشنوم.

وی افزود: آنچه در مطالبات مظرح شد، نخست موضوع مصوبات و تصمیماتی بود که در سفر پیشین رئیس جمهور به استان مطرح بود و همانطور که می‌دانید در آن سفر هیئت دولت به استان، برای 49 طرح و پروژه اعتباری بالغ بر 932 میلیارد تومان تعیین شده بود.

نوبخت بیان کرد: تا امروز، هزار و 319 میلیارد تومان یعنی 142 درصد پرداخت شده اما تعدادی از طرح‌ها به پایان نرسید که اگر مشکلات مدیریتی را کنار بگذاریم، نوسانات قیمتی عامل این افزایش هزینه‌ها و به پایان نرسیدن طرح‌ها بوده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: 13 طرح و پروژه، قابلیت بهره برداری تا پایان سال 99 یا بهار آینده را دارد که مجموع اعتبار آنها 550 میلیارد تومان آن است.

وی عنوان کرد: مهمترین این پروژه ها بیمارستان ولیعصر(عج) اراک است که متعهد می‌شوم اعتبار آن را تامین کنم و تا خرداد سال آینده قبل از خداحافظی با مردم شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

منبع/ تسنیم

206826

مطالب مرتبط