جانشین معاون توانبخشی بهزیستی استان همدان:

مرکز شبانه روزی سالمندان آسایش در همدان افتتاح شد

جانشین معاون توانبخشی بهزیستی استان همدان از افتتاح مرکز شبانه روزی سالمندان آسایش در همدان خبر داد و گفت: این مرکز با ظرفیت ۱۰ نفر پذیرش با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان توسط سرمایه گذار شخصی ایجاد شده است.

همدان-سایت خبری پرسون؛ سیاووش رهبر جانشین معاون توانبخشی بهزیستی استان همدان به مناسبت روز جهانی سالمندان در گفتگو با پرسون اظهار کرد: در حال حاضر دو مرکز شبانه روزی سالمندان، دو مرکز روزانه در شهرستان همدان و دو مرکز شبانه روزی سالمندان در شهرستان ملایر به سالمندان خدمات می‌دهند .

وی افزود: رویکرد بهزیستی ایجاد مراکز حمایتی و خانه های کوچک برای سالمندان است تا خدمات به سالمندان به طور کامل انجام شود.

جانشین معاون توانبخشی بهزیستی استان همدان گفت: مرکز سالمندان آسایش یکی از مراکز شبانه روزی است که با ظرفیت ۱۰ نفر امروز به مناسبت روز جهانی سالمندان در شهرک الوند همدان افتتاح شده است.

رهبر با اشاره به اینکه سرمایه گذار این مرکز بخش خصوصی است اضافه کرد: برای این مرکز ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی یادآور شد: هزینه هر سالمند بستگی به یارانه ای که بهزیستی پرداخت می کند است و هم اکنون برای هر سالمند بهزیستی مبلغ یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پرداخت می کند.

رهبر تصریح کرد: در این مراکز پذیرش برای سالمندان مستقل و نیمه مستقل انجام می شود.

منیژه فرهانپور- استان همدان

206823