نماینده مردم مرودشت در یادداشتی مطرح کرد:

رسانه انقلابی در دام تحریف

نماینده مردم مرودشت در مجلس در یادداشتی مطرح کرد که هم‌ راستایی با جریان شوم تحریف برای تخریب مجلس امید و انتظار مردم به هیچ عنوان پذیرفته نیست و نتیجه‌ای جز تضعیف جریان انقلابی و نا‌امید کردن مردم نخواهد داشت.

به گزارش پرسون، جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت و عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی در یادداشتی مطرح کرد که جریانی پس از روی کار آمدن مجلس انقلابی، با تمام توان برای ضربه زدن به مجلس و القاء کردن این ذهنیت که « مجلس توان تغییر وضعیت را ندارد » تلاش می‌کند.

متن یادداشت به شرح زیر است:

مجلس یازدهم در حالی فعالیت خود را آغاز کرد که ناکارآمدی انباشته ‌شده در ادارۀ کشور، تمامی ظرفیت‌های کشور را معطل کرده بود و آنچه حتی پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی در جریان بود، فعالیت‌های سازمان‌یافتۀ جریان تحریف داخلی برای نا امید کردن مردم از فعالیت‌های مجلس و در نتیجه بهره‌برداری سیاسی به نفع وضع موجود بود.

این جریان پس از روی کار آمدن مجلس انقلابی، با تمام توان برای ضربه زدن به مجلس و القاء کردن این ذهنیت که «مجلس توان تغییر وضعیت را ندارد» تلاش می‌کند؛ روزنامه کیهان در تحلیل خود نسبت به تلاش‌های این جریان‌ها نوشت: « تقلای اصلاح‌طلبان برای فرافکنی، فرار به جلو، جنجال‌سازی و پنهان کردن لزوم عهده‌داری و پاسخگویی نسبت به معضلات و مشکلات اقتصادی، در حالی است که این وضعیت دستپخت آنهاست و افکار عمومی بر پیوستگی آنها با دولت احاطه دارد.»

در همان هفته‌های ابتدایی تشکیل مجلس، رهبر انقلاب مجلس را «مجلس امید و انتظار مردم» و « یکی از انقلابی‌ترین مجالس بعد از انقلاب » نامیدند و نمایندگان مجلس از زمان آغاز به کار خود با پاسخگو کردن وزرا و همچنین اجرای عملیاتی نظارت میدانی برای پیگیری مشکلات مردم و در دستور کار قرار دادن طرح‌های بنیانی برای حل مشکلات معیشتی مردم، تمام تلاش خود را به کار بسته‌اند تا با وجود وضع مدیریتی کشور، اولا مانع از اتخاذ تصمیمات خلق الساعة در اداره کشور شوند و در ثانی به تحقق اقتصاد مردمی در عمل و همچنین حمایت معیشتی از مردم به خصوص محروم و مستضعفان کمک کنند.

در آخرین سناریوسازی‌های جریانی که تمام تلاش خود را برای از کار انداختن موتور مجلس یازدهم به کار بسته‌اند، موضوعات جدیدی در دستور حمله قرار گرفته از آن جریان‌هایی که برای پنهان کردن گناهان و تقصیرات سال‌های گذشته در ادارۀ کشور به شکل دستوری در حال حمله به مجلس و نمایندگان هستند، انتظاری جز این نمی‌رود ولی آنچه تعجب انقلابیون را بر انگیخته است، همراهی برخی خبرگزاری های به ظاهر انقلابی و انگشت‌شمار با رسانه‌های ضد انقلاب برای تخریب مجلس یازدهم است. تا جایی که برخی با انتشار گزارشی که آن را در کانال‌های رسانه‌ای خود برای دیده‌ شدن بیشتر سنجاق کرده بودند و از دریافت برخی تسهیلات توسط نمایندگان به صورت اقساط خبر داده اند.

افراد تنظیم‌کنندۀ این اخبار، خود به خوبی می‌دانند که تمامی وام‌ها و تسهیلات دریافت شده توسط نمایندگان رویه‌ای مرسوم در تمامی مجالس و برای ایفای وظیفۀ نمایندگی افراد است و دریافت وام برای اجارۀ دفتر کار در تهران و گرفتن وام خرید خودرو که قسط هر دوی آنها توسط نمایندگان پرداخت خواهد شد، آنقدر دشوار و سخت‌فهم است که رسانه‌های انقلابی را به پیاده‌نظام رسانه‌های ضد انقلاب و جریان‌های حامی ناکارآمدی تبدیل کنند؟ بسیاری از نمایندگان به علت داشتن خودروی شخصی و یا در اختیار داشتن دفتر کار در حوزه‌های انتخابیه از دریافت همین تسهیلات نیز پرهیز کرده‌اند ولی به آن هیچ اشاره نشده است. هم‌راستایی با جریان شوم تحریف برای تخریب مجلس امید و انتظار مردم به هیچ عنوان پذیرفته نیست و نتیجه‌ای جز تضعیف جریان انقلابی و نا امید کردن مردم و رهبر معظم انقلاب نخواهد داشت.

امید است اصلاح این رویه‌ها موجب نقش‌آفرینی و مطالبه‌گری صحیح و صریح رسانه‌های انقلابی بدون تاثیرپذیری از طراحی‌های جریان تحریف شود تا آنچه مد نظر مردم و رهبر معظم انقلاب است توسط مجلس امید و انتظار مردم محقق شود.

206559