آغاز «جهاد هنری» در کشور توسط بسیج دانشجویی

مدیر هنری بسیج دانشجویی کشور با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره هنری ققنوس در کشور گفت: برگزیدگان جشنواره به مناطق محروم اعزام می‌شوند تا برای نخستین بار جهاد هنری در کشور شکل بگیرد.

به گزارش پرسون؛ مدیر هنری و رسانه‌ای بسیج دانشجویی کشور گفت: رسانه‌های انقلابی به منظور اجرای رسالت خود در استان‌ها باید متحد باشند که این امر در خراسان شمالی اتفاق افتاده است.

مهرداد توکلی در ادامه به برگزاری پنجمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس اشاره کرد و گفت: اکنون این جشنواره در سراسر استان‌های کشور برگزار می‌شود و در تلاشیم در گام بعدی وجهه بین‌المللی به آن بدهیم.

وی به اهداف جشنواره دانشجویی ققنوس اشاره داشت و افزود: کشف استعداد، شبکه سازی، توانمند سازی از طریق آموزش، ساماندهی و تولید آثار فاخر از جمله اهداف این جشنواره است.

توکلی با تاکید بر اینکه برگزیدگان این جشنواره پس از اختتامیه رها نمی‌شوند، گفت: در این راستا انجمن‌های تخصصی مسئله محور تشکیل شده تا در دل دانشگاه‌ها هسته‌های هنری ققنوس شکل بگیرد.

مدیر هنری و رسانه‌ای بسیج دانشجویی کشور از آغاز جهاد هنری خبر داد و تصریح کرد: با شناسایی نقاط محروم فرهنگی و هنری، برگزیدگان جشنواره به این محل‌ها اعزام می‌شوند تا به جهاد هنری مشغول شده و کودکان، نوجوانان و جوانان محروم را آموزش‌های هنری دهند؛ که این اتفاق برای نخستین بار در کشور رقم می‌خورد.

وی در انتها بیان کرد: تاکنون ۲۰ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و پیش بینی می‌کنیم تعداد آثار به ۴۰ هزار عدد نیز برسد البته کمیت آثار برایمان اهمیتی ندارد.

206378