استاندارکرمانشاه خبر داد:

ساخت160 واحد مسکونی برای ایتام در استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از ساخت 160 واحد مسکونی برای ایتام در استان با همکاری موسسه خیریه عترت بوتراب خبر داد.

کرمانشاه- پرسون؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جمع مسئولین موسسه خیریه عترت بوتراب،گفت: از تلاش ها و اقدمات موثر مسئولین خیریه عترت بوتراب در استان حمایت و پشتیبانی می کنیم و امکانات لازم با جدیت برای ساخت واحدهای مسکونی برای ایتام فراهم خواهد شد.

وی با تاکید بر همکاری دستگاه های ذیربط با مدیران این موسسه ادامه داد: آمادگی های لازم برای ساخت 160 واحد مسکونی ویژه ایتام در استان وجود دارد و دستگاه های مریوطه برای این منظور باید مقدمات لازم را برای این 160 واحد در شهرهای مختلف استان فراهم کنند.

استاندار کرمانشاه از اداره راه و شهرسازی استان خواست هر چه سریعتر پیگیری های لازم را برای تعیین و مشخص نمودن زمین در نقاط مختلف استان به ویژه در شهر کرمانشاه برای ساخت بیش از 150 واحد مسکونی انجام دهد و همچنین بنیاد مسکن استان نیز ملزم به در نظرگرفتن زمین برای 21 نفر از ایتام در روستاها شد.

مقام عالی استان تصریح کرد: دستگاه های ذیربط برای در نظرگرفتن زمین اقدام کنند و هر کجا که لازم باشد پیگیری های مورد نیاز را با وزیر محترم راه شهرسازی نیز انجام خواهیم داد زیرا تلاش برای خانه دار شدن ایتام در استان بسیار مهم و ضروری است.

وی بیان داشت: همچنین اقدامات لازم برای در اختیار گذاشتن 160 عدد لپ تاب و تبلت برای دانش آموزان تحت پوشش این خیریه در استان صورت خواهد گرفت.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

195575