افتتاح سالن ورزشی روباز دانشگاه اسفراین

سالن ورزشی روباز مجتمع آموزش عالی اسفراین با اعتبار بالغ بر نیم میلیارد تومان و به مساحت هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پرسون؛ در آئینی که به صورت وبینار و با حضور معاون وزیر علوم، رئیس سازمان امور دانشجویان، رئیس صندوق رفاه دانشجویان، مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم و فرماندار اسفراین برگزار شد، سالن ورزشی رو باز و اتاق مشاوره و تندرستی مجتمع آموزش عالی اسفراین مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفت.

سالن ورزشی رو باز مجتمع آموزش عالی اسفراین در راستای افزایش شور و نشاط و گسترش سرانه فضاهای ورزشی دانشجویی با ابعاد ۲۲ در ۴۲ متر با کاربری ورزش‌های توپی و با جدیدترین تکنولوژی روز احداث گردیده و دارای رختکن، سرویس بهداشتی مجزا و سکوی تماشاگران بوده و با توجه به ویژگی‌های زمین و ایجاد فضای امن و محرم، قابلیت برگزاری مسابقات ورزشی رسمی دانشجویان دختر و پسر در رشته‌های والیبال، بسکتبال، فوتبال و هندبال را دارا می‌باشد.

ساخت سالن ورزشی رو باز مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین، با استفاده از منابع داخلی مجتمع و با مشارکت سازمان امور دانشجویان و اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و به مساحت هزار متر مربع، از آبان ماه ۹۸ آغاز شد.

همچنین اتاق تندرستی و سلامت به متراژ ۵۰ متر مربع و با هزینه‌ای به مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال با مشارکت سازمان امور دانشجویان و استفاده از منابع داخلی مجتمع احداث و تجهیز شد.

شایان ذکر است که مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین با دارا بودن سالن ورزشی روباز، سالن ورزشی چند منظوره، سالن بدنسازی و ایروبیک، زمین چمن و سالن ورزش‌های رزمی دارای سرانه فضاهای ورزشی ۳ متر مربع به ازای هر دانشجو می‌باشد که با در نظر گرفتن میانگین ۱.۲ در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، از این حیث وضعیت بسیار مطلوبی در حوزه تربیت بدنی و سلامت دانشجویان دارد.

195487