استاندار کرمانشاه خبر داد:

خدمت رسانی بنیاد مستضعفان به مردم بخش سر فیروزآباد

استاندار کرمانشاه گفت: براساس تفاهم نامه امضا شده بین بنیاد مستضعفان و استانداری این بنیاد در کنار دولت به خدمت رسانی در بخش سرفیروزآباد می پردازد.

به گزارش پرسون؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه و به منظور مراسم تودیع و معارفه معاون سیاسی امنیتی استانداری استان کرمانشاه برگزار شد گفت: با توجه به آسیب های اجتماعی ومحرومیت هایی که در بخش سر فیروزآباد وجود دارد باید برای برطرف کردن آن اقدام شود.

بازوند اشاره ای بر تفاهم نامه مابین استانداری و بنیاد مستضعفان داشت و اظهار کرد: این بنیاد براساس تفاهم نامه امضا شده در کنار دولت به خدمت رسانی در بخش سرفیروزآباد می پردازد.

وی تاکید کرد: در زمینه محرومیت زدایی دستگاه های اجرایی باید با بنیاد مستضعفان همکاری کنند وبا کمک این بنیاد در جهت اشتغالزایی،آبرسانی،بهبود راه ها و گاز رسانی اقدام کنیم.

استاندار کرمانشاه اشاره ای بر موضوع مسمومیت برخی از اهالی روستای شیخ صله داشت و بیان کرد: سازمان بازرسی باید این موضوع را به طور ویژه بررسی کند و در این حادثه دانشگاه علوم پزشکی خدمات به موقع و مناسبی را به افراد بیمار ارائه داد و این خدمات همچنان تداوم خواهد داشت.

بازوند تاکید کرد: اداره آب و فاضلاب تا زمان برقراری شبکه آب شرب نسبت به آبرسانی سیار و توزیع آب بسته بندی شده در میان اهالی روستا اقدام کند.

مردم به ستاد انتخابات اطمینان کنند

استاندار کرمانشاه با توجه به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه استان کرمانشاه از مردم خواست که همچون دور اول حضور پرشوری داشته باشند.

وی با بیان انکه ستاد انتخابات امین مردم است گفت: مجریان برگزار کننده انتخابات متعهد می شوند که همچون گذشته حافظ آرا مردم باشند و در انتخابات فردا در ۲ حوزه انتخابیه پروتکل های بهداشتی با دقت رعایت خواهد شد تا از شروع بیماری کرونا جلوگیری شود.

زنگنه فرزند دلیر، دلسوز و دغدغه‌مند کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: زنگنه فرزند برومند، دلیر، دلسوز و قهرمان کرمانشاه هستند که با تعصب خاصی در حوزه های مختلف توسعه استان را دنبال می کند و در همان روز اول زلزله با هیئت دولت به سرپل ذهاب آمد و آمادگی کامل وزارت نفت برای کمک به آسیب دیدگان را اعلام نمود و در این ایام کمک های بسیاری به زلزله زدگان کرد.

وی افزود: طی سال های اخیر با همت و حمایت های ویژه ایشان، فاصله گازرسانی روستاهای استان با میانگین کشوری از ۲۱ درصد به ۵ درصد کاهش یافته است که یک جهش محسوس محسوب می شود و امیدواریم به زودی به میانگین کشوری دست پیدا کنیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: یکی از کارهای ماندگار زنگنه برای مردم کرمانشاه عملیات اجرایی پتروشیمی چهارم با 7 هزار میلیارد سرمایه گذاری است که به زودی آغاز می شود و با اجرای این طرح شاهد یه تحول عظیم در اسلام آباد غرب خواهیم بود.

مقام ارشد استان گفت: وی همچنان پیگیر پروژه پتروپالایش آناهیتا هستند و با وجود ممنوعیت بخش دولتی در سرمایه گذاری، سهم 33 درصدی سرمایه گذاری شرکت پخش و پالایش را حفظ کردند.

از ۱۸ هزار پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل می شود
استاندار کرمانشاه با پیشرو بودن هفته دفاع مقدس گفت: برای برگزاری باشکوه این هفته کمیته هایی مشخص شده است و در استان کرمانشاه ۱۸ هزار پیشکسوت دفاع مقدس وجود دارند که در هفته دفاع مقدس از آنها ‌تجلیل خواهد شد.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

195390