استراحت در وقت یارگیری تیم نساجی

تیم نساجی مازندران در فصل نقل و انتقالات، چندان فعال نیست.

به گزارش پرسون؛ فصل نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران پس از پایان رقابت‌های لیگ نوزدهم آغاز شد و در این چند روزی که از فصل نقل و انتقالات گذشته، بسیاری از تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها دست بکار شدند و بازیکنان مورد نظر خودشان را به خدمت گرفته اند.
بعضی از این تیم‌ها از مدت‌ها قبل، کار خود را در این زمینه آغاز کردند و به محض شروع نقل و انتقالات با بازیکنان خود قرارداد بسته اند.
اما آنچه مدنظر است اینکه تنها نماینده استان مازندران که پس از سال‌ها خون و دل خوردن به لیگ برتر صعود کرد در فصل نقل و انتقالات چندان فعال نیست.
تیم نساجی که در فصل ۹۶-۹۷ به لیگ برتر صعود کرد در این دو سال حضورش در سطح اول فوتبال ایران، تنها توانسته خود را در لیگ برتر حفظ کند.
این تیم برای حضوری پرقدرت در لیگ بیستم، نیاز به چند بازیکن خوب و باتجربه دارد تا تقویت شود، اما این روز‌ها که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری با اسم و رسم و پیشنهاد‌های بالا، سعی در جذب بازیکنان مدنظر خود دارند از باشگاه نساجی در بازار نقل و انتقالات خبری نیست.
البته تیم نساجی نه تنها بازیکنی جذب نمی‌کند بلکه اکثر بازیکنان قدیمی خود را هم دارد از دست می‌دهد.


خداحافظی کاپیتان با نساجی
محمد عباس زاده، کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران در پایان لیگ نوزدهم با انتشار پیامی در صفحه رسمی اینستاگرامش از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
عباس زاده بازیکن سابق پرسپولیس و سایپا که در اوج دوران فوتبالش در پایتخت، برای صعود نساجی به لیگ برتر، قید فوتبال در تهران را زد و عازم قائمشهر شد و توانست یکی از ارکان مهم صعود نساجی به لیگ برتر باشد ظاهرا" با ناملایمات کادر فنی تیمش روبرو شد و به این ترتیب ترجیح داد از تیم محبوبش خداحافظی کند.


جدایی احتمالی فرشته نجات از نساجی
علیرضا حقیقی بازیکن سابق سرخپوشان پایتخت که سابقه بازی در خارج از کشور را هم دارد شاید از نساجی جدا شود. این دروازه بان که فصل گذشته بار‌ها منجی دروازه تیم نساجی شده بود شاید از جمع شاگردان فکری جدا شود.
حقیقی که بدش نمی‌آمد به تیم سابق خود (پرسپولیس) برگردد در لیست خرید این باشگاه قرار نداشت، ولی در لیست تیم استقلا ل بود، اما وقتی آبی پوشان با مظاهری قرارداد بستند دیگر حضور حقیقی در این تیم کنسل شد.
حقیقی اگر در ادامه فصل نقل و انتقالات با پیشنهاد خوبی مواجه شود شاید قید حضور در شمال کشور را بزند و به تیم دیگری برود.


جعفری در راه مشهد
رحمان جعفری از بازیکنان خوب نساجی در دو فصل اخیر در رقابت‌های لیگ برتر، بعد از ۶ سال حضور در نساجی از این تیم جدا شد.
جعفری گفت: من شش سال در نساجی بازی کردم و بعد از شش سال دنبال یک تجربه جدید بودم و می‌خواستم در زندگی ورزشی خودم یک تغییر ایجاد کنم. پیشنهاد‌هایی داشتم، ولی در نهایت شهر خودرو را انتخاب کردم که از لحاظ امکانات در وضعیت خوبی قرار دارد. امیدوارم در این تیم پیشرفت کنم و به هدف‌هایم برسم.


دومین خرید شهرخودرو از نساجی
شهرخودرو در حال جذب بازیکنان جدید خود از نساجی مازندران است. پس از رحمان جعفری یکی دیگر از بازیکنان نساجی هم به جمع مشهدی‌ها ملحق شد که محمدعرفان معصومی است.
معصومی هافبک دفاعی نساجی که بازی‌های خوبی را برای این تیم انجام داد مورد توجه مشهدی‌ها قرار گرفت و به تیم شهرخودرو پیوست تا در لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان برود.


جدایی بهترین شوت زن
سید محمد میری هافبک جوان فصل گذشته نساجی مازندران که پدیده لیگ نوزدهم لقب گرفت ساز جدایی زد و شمال کشور را ترک کرد و عازم دیار کویر شد.
میری بازیکن گیلانی تیم نساجی مازندران که گلهایش به استقلال و سپاهان تا همیشه در ذهن فوتبال دوستان خواهد ماند پیشنهاد تمدید ۶۰۰ میلیون تومانی این تیم را نپذیرفت در آستانه قرارداد با تیمی متمول به ارزش ۴ میلیارد تومان قرار گرفت.
میری پس از مذاکراتی که با گل گهر سیرجان تیم تازه لیگ برتری کرمانی داشت به توافق رسید. میری قراردادی دو ساله با گل گهر امضا کرد و بدین ترتیب اولین بازیکن مورد نظر امیر قلعه‌نویی جذب این تیم سیرجانی شد.


جدایی بازیکن تیزپا
علی شجاعی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران هم راهی پایتخت شد تا فوتبالش را در تیم‌های مطرح کشور دنبال کند.
شجاعی که گفته می‌شد راهی استقلال می‌شود دیروز گفت: به زودی با پرسپولیس قرارداد امضا می‌کنم
علی شجاعی که برای مذاکره با مسئولان پرسپولیس به این باشگاه رفته بود، اظهار داشت: با مسئولان پرسپولیس جلسه خوبی برگزار کرده و اگر مشکلی پیش نیاید، مذاکرات را امروز دوشنبه ادامه می‌دهیم تا در خدمت پرسپولیس باشم.


پیشنهاد سنگین عاشوری
گفته می‌شود علی اصغر (نوید) عاشوری بازیکنی است که پیشنهاد سنگینی به مدیران نساجی داده است.
با این اوضاع فوتبال کشورمان که تیم‌های متمول، پیشنهاد‌های بالایی به بازیکنان می‌دهند بعید است نساجی بتواند رقم‌های آنچنانی را به بازیکنان بپردازد.


احتمال جدایی باقری
گفته می‌شود روح‌الله باقری دیگر بازیکنی است که در نیم فصل گذشته رضایت سرمربی این تیم را جلب نکرده و در فهرست این تیم قرار ندارد.
احتمال اینکه باقری هم از نساجی جدا شود زیاد است و باید منتظر ماند تا تکلیف این بازیکن چه می‌شود؟

مجتبی ممشلی و احسان قهاری بازیکنانی هستند که به دلیل آسیب دیدگی فعلا" شرایط بازی برای نساجی را ندارند و قطعا باید به جای این نفرات، جایگزین انتخاب شود.
به این ترتیب با جدایی بازیکنان اصلی تیم نساجی، اسکلت اصلی تیم از هم می‌پاشد و باید برای جایگزین کردن این تیم، بازیکنان قوی‌تر و باتجربه‌تر به تیم اضافه شوند تا در فصل اینده فانوس به دست نباشد.
در کنار جدایی بازیکنان از تیم نساجی، محمود فکری سرمربی این تیم که نیم فصل گذشته به نساجی آمد و نتایج خوبی هم گرفت در گیرودار مشکلات تیم استقلال، عده‌ای خواستار حضور فکری در تیم آبی پوش هستند که وسوسه حضور در نیمکت این تیم پرطرفدار می‌تواند تاثیر منفی بر تیم نساجی بگذارد.
حال باید منتظر ماند و دید مسئولان تیم قدیمی و پرطرفدار نساجی، چه برنامه‌ای برای جذب بازیکنان جدید دارند و چه زمانی در فصل نقل و انتقالات دست به کار می‌شوند تا علاقمندان این تیم امیدوار به بستن تیمی قوی و در خور شان شوند.
در حالیکه بعضی از تیم‌های لیگ برتری با ریخت و پاش و پیشنهاد‌های اغوا کننده سعی در جذب بازیکنان خوب دیگر تیم‌ها دارند مسئولان نساجی چگونه می‌توانند بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنند.

195182