عرضه نسخه کارگردان «راکی ۴»

سیلوستر استالونه بازیگر و کارگردان آمریکایی اعلام کرد به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد اکران قسمت چهارم از مجموعه فیلم‌های «راکی»، نسخه کارگردان این فیلم را منتشر می‌کند.

به گزارش پرسون؛ سیلوستر استالونه نویسنده و کارگردان راکی ۴ با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از ساخت نسخه کارگردان این درام ورزشی پرطرفدار خبر داد که روز ۲۷ نوامبر (۷ آذر ۹۹) به مناسبت سی‌وپنجمین سالگرد اکران این فیلم، عرضه می‌شود.

نسخه کارگردان (Director’s cut) یک فیلم، نسخه ویرایش شده آن به سلیقه کارگردان است که معمولا پس از اکران اصلی منتشر می‌شود.

راکی ۴ در سال ۱۹۸۵ اکران شد؛ این فیلم که با بودجه ۲۸ میلیون دلاری ساخته شده بود، به فروش استثنائی سیصد میلیون دلار در گیشه دست یافت.

استالونه در پاسخ به یکی از کامنت‌های زیر این پست اعلام کرد در نسخه کارگردان، ربات پائولی پنینو را به طور کامل از فیلم حذف می‌کند. در فیلم اصلی، شخصیت راکی بالبوآ این ربات را به مناسبت تولد پائولی به او هدیه می‌کند.
ستاره ۷۴ ساله هالیوود به جزئیات بیشتری دراین‌باره اشاره نکرد اما همین خبر کوتاه کافی بود تا طرفداران را به شوق آورده و راکی ۴ را به یکی از ترندهای شبکه‌های اجتماعی تبدیل کند.

194826