ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

شرکت iFinex، کمپانی مادر صرافی رمزارزی Bitfinex و صادرکننده استیبل‌کوین تتر (USDT)، با ارسال نامه‌ای به دادگاه عالی نیویورک، درخواست کرده تا تاریخ دادرسی به 30 روز بعد از موعد مقرر موکول شود.

جنت یلن (Janet Yellen)،‌ نامزد جو بایدن برای تصدی وزیر خزانه‌داری ایالات متحده و رئیس اسبق فدرال رزرو در جلسه اولیه کسب رأی اعتماد مجلس سنا گفته است که ارزهای دیجیتال یک مسئله و نگرانی ویژه برای مقامات قانونی هستند و اتهاماتی همچون کاربرد برای مقاصد پولشویی و سایر جرایم مالی متوجه این دارایی‌های نوظهور است.

به نظر می‌رسد روند سرچ‌های گوگل یک خبر خوب برای معامله‌گران بیت کوین دارد؛ به ویژه برای آن‌هایی که ادعای حباب در بازار رمزارزها را رد می‌کنند.
قیمت اتریوم با جهشی ۹ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به یک قدمی اوج تاریخی خود رسیده است. از سوی دیگر، قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با ثباتی نسبی در یک دامنه ۳,۰۰۰ دلاری در نوسان است.
جف کوری (Jeff Currie)، تحلیل‌گر ارشد گلدمن ساکس، بر این باور است که بیت کوین در مسیر رسیدن به بلوغ قرار دارد و برای حاکم‌شدن جو ثبات بر بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاران نهادی بیشتری باید به‌سمت سرمایه‌گذاری در این حوزه بیایند.

یادداشت/ بیت کوین صاحب و مالک خاصی ندارد و همه افراد در کل جهان می توانند در این مسابقه شرکت کنند. چون رقابت بر سر کسب امتیاز زیاد است و هرکسی زود تر عدد را حدس بزند؛ امتیاز را می گیرد. بنابر این نیاز به یک دستگاه پردازنده قوی برای گرفتن امتیاز هست. از این رو هر سیستمی که سرعت پردازش بیشتری داشته باشد؛ امتیاز بیشتری می گیرد.