رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، تلویزیون سه سریال را با مضامین متناسب با این ایام برای پخش در نظر گرفته است.

پزشک معالج مهران رجبی در بیمارستان امام حسین(ع) زنجان با اشاره به وضعیت عمومی وی گفت: حال عمومی این هنرمند ارزنده کشورمان خوب نیست و مردم برایش دعا کنند.

پس از اینکه اعلام شد مسعود فراستی برنامه هفت قرار است کارشناس ثابت برنامه «کتاب‌باز» شود، شنیدن خبر خوب حضور ثابت اردشیر رستمی در این برنامه قرهنگی، تا حدودی از بار منفی حضور منتقد جنجالی کاست!
علیرضا مقصودی طی حکمی از سوی معاون صدای جمهوری اسلامی به عنوان مدیر شبکه رادیویی جوان منصوب شد.

سریال تلویزیونی «دادِستان» تازه ترین ساخته مسعود ده نمکی چندی است فیلمبرداری و تولید خود را آغاز کرده است، اثری متفاوت که از همان شروع با نامگذاری خاص خود مورد توجه رسانه ها و مخاطبین قرار گرفت، مسعود ده نمکی بار دیگر با تولید این سریال بر صدر اخبار هنری قرار گرفت.
هومن حاجی‌عبداللهی یکی از مهمانان این هفته در برنامه «چهل تیکه» با اجرای محمدرضا علیمردانی است که خودش در سریال «پایتخت» بازی کرده است.
احسان کرمی از جای خالی بزرگان اجرا همچون اسماعیل میرفخرایی و اکبر عالمی سخن گفت و اینکه این روزها تلویزیون تسلیم بخش زرد شبکه‌های اجتماعی شده است.
همکلام با «صادق برقعی» بازیگر سریال «زمین گرم»

منتظر اتفاقات غیرمترقبه باشید

از عشق و علاقه ای که به این حرفه دارد، سخن می گوید؛ از زمانی که 13، 14 سال بیشتر نداشت و در هنرستان تحصیل می کرد تا زمانی که در دانشگاه در رشته کارگردانی تئاتر دانش آموخته شد.