رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

شاه‌آبادی جایگزین میرباقری

معاون صدا، معاون سیما شد!

رئیس سازمان صداوسیما در حکمی حمید شاه‌آبادی را به معاونت سیمای رسانه ملی منصوب کرد.
تهیه‌کننده سریال «نجلا» با اشاره به اینکه زمان دقیق آغاز پخش این مجموعه هنوز مشخص نیست، در عین حال تأکید کرد که سریال همزمان با دهه آخر صفر پخش خواهد شد.
رفتن علی عسکری از صداوسیما؛

شایعه‌ ای که تکذیب شد!

رفتن عبدالعلی علی عسکری از سازمان صداوسیما، تاکنون در حد شایعه ای بوده که از همان سال نخست آمدنش هر از گاهی مطرح شده است و البته در ساعات گذشته بار دیگر قوت گرفته است.
پس از ٤ ماه پیش‌تولید با آماده شدن دکور، "همرفیق" با اجرا و کارگردانى "شهاب حسینى" و نویسندگى "سروش صحت" از امروز کلید خورد.
بازیگر سریال «بانوی عمارت» گفت: خدا را شکر می کنم که امثال من هرچند با تاخیر اما دستمزدی را داریم که بگیریم، در ایام کرونا بسیاری از بازیگران بیکار بودند و مشکلات بسیار فراوانی را تجربه کردند، بیکاری و خانه نشینی بازیگران باعث شد تا این عزیزان دچار افسردگی شوند.
همکلام با «خمسه» ؛ از «بابا پنجعلی» تا «یارعلی»

مخاطبان پاسخ دهند

آقای خنده سینما، تلویزیون و تئاتر ایران، مسیر طولانی را برای ورود به این حرفه طی کرده است؛ زمانی که سوار بر قطار بازیگری شد به فرانسه رفت و پانتومیم و بازی را فرا گرفت و بعد از بازگشت نخستین بازی اش را در «مرگ‌ یزدگرد» بهرام بیضایی تجربه کرد.
گفت و گو با «نادر فلاح» بازیگر سریال «زمین گرم»

نمی‌خواهم فقط نقش منفی بازی کنم

«استوار» که یک عمر به همه دستور می داد، قدرت داشت، کار خلاف می کرد و عروسش را آزار می داد حالا تاوان پس می دهد، تاوان اعمالش را. او دیگر کمتر کسی را به یاد می آورد و مجنون شده... . بازیگر شخصیت منفی قصه جدید نعمت ا... در سریال «زمین گرم» نادر فلاح است،
قد پوآرو به سختی بیش از ۱۵۰سانتیمتر بود، اما با این حال بسیار با وقار و مغرور حرکت می‌کرد. سر او دقیقاً به شکل یک تخم مرغ بود؛ با سبیل‌های خاص تاب‌خورده که مانند سبیل نظامیان بود…!