رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

محمد خزائی گفت: ما در سریال دادستان ۱۰۰ لوکیشن داریم که تا ۲۰ مهرماه تصویربرداری در ایران تمام می‌شود و قسمت‌هایی از این سریال در یکی از کشورهای خارجی ضبط می‌شود.
هرچند تولید و پخش فصل دوم «عصر جدید» در سایه کرونا با دشواری‌های بسیاری همراه شد، از روز گذشته و با پخش تیزرهای فراخوان ویدئوهای مردمی، فصل سوم این برنامه رسماً کلید خورد.
تعجب بینندگان از گریاندن آن ها در «زمین گرم»

گفت و گوی اختصاصی پرسون با «علیرضا خمسه» مرد همیشه خندان سینما

آقای همیشه خندان سینما و تلویزیون و تئاتر سیر طولانی را برای ورود به این حرفه سپری کرده است؛ او سال ۵۷  در فرانسه پانتومیم و حرکات بدن و بازی را فرا گرفت و بعد از بازگشت نخستین بازیش را در "مرگ‌یزد گرد" بهرام بیضایی تجربه کرد.
تهیه کننده سریال «حضرت موسی (ع)» گفت: هنوز هیچ بازیگری برای هیچ نقش در سریال «موسی (ع)» قطعی نشده است، ما در حال حاضر فهرست کاندید‌های بازیگری برای اکثر نقش‌ها را با جمال شورجه بسته ایم، در حال حاضر برای هر نقش چندین کاندید داریم.
​بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون که برای بسیاری حضورش در سریال خانگی عجیب بود واکنش نشان داد و گفت: اشتباه کردم و سعی می‌کنم چنین کار‌هایی را نپذیرم تا به شعور مخاطب توهین نشود.
بهروز افخمی کارگردان سینما ضمن آسیب‌شناسی تلاش برخی جوانان علاقمند به فیلمسازی برای میان‌بر زدن در مسیر خلاقیت، تأکید کرد که مواد مخدر نمی‌تواند نقش میان‌بر را داشته باشد.
سریال تلویزیونی «سلمان فارسی» در شاهرود روزهای پایانی خود را از فصل بیزانس سپری می‌کند و پس از آن ادامه تصویربرداری در شهرک «نور» دنبال می‌شود.