قزوین

مهمترین اخبار

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خبر داد:

۴ سینما به سینماهای موجود استان اضافه قزوین خواهد شد

براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: پیرو تفاهم نامه منعقد شده میان استانداری قزوین و ریاست سازمان سینمایی کشور که در سال گذشته انجام شد، متعهد شدیم با بررسی های صورت گرفته ۴ سینما به سینماهای موجود استان اضافه شود.
رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین خیر داد:

اقدامات پسندیده شهردار قزوین پیرامون اجرای طرحهای تشویقی جوانی جمعیت

صلح جو،رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر قزوین از تلاشهای شهردار انقلابی و جهادی قزوین پیرامون اجرای طرحهای تشویقی جوانی جمعیت قدردانی کرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین خبر داد:

پروژه اضطراری تامین بخشی از کمبود آب آشامیدنی شهر تاکستان به اتمام رسید

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با حفر چاه شماره ۲۴ شهر تاکستان، ۳۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت آب آشامیدنی این شهر اضافه و آب آشامیدنی سالم و پایدار برای شهروندان تاکستانی تامین شد.
اعلایی، استاندار قزوین گفت: شهید امیر عبدالهیان دیپلماسی منطقه را متحول کرد و نه تنها ایران بلکه اقتدار کشورهای طرفدار حق را احیا کرد ولی هیچ گاه از خود دم نزد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین:

۶٠ درصد اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ پرداخت شده است

رحمانی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین گفت: تاکنون بیش از ۶۰ درصد این اعتبارات به واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی واجد شرایط پرداخت شده است، این میزان از پرداخت با میانگین کشوری برابر است و مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.
رئیس ستاد انتخابات استان قزوین:

انتخابات ریاست جمهوری بدون هیچ خللی برگزار می شود

کاظمی رئیس ستاد انتخابات استان قزوین گفت: بیش از یک هفته از شهادت رئیس جمهور می‌گذرد اما بدنه دولت و مجموعه تیم دولت سیزدهم با تعامل و همدلی و بدون هیچ اختلالی در مسیر ارائه خدمت فعالیت دارند.
خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ؛

ولایت مداری، یکی از مهم ترین ویژگی های شهید آیت الله رئیسی بود

خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ولایت مداری، یکی از مهم ترین ویژگی های شهید آیت الله رئیسی بود و ایشان تمامی موضوعات خود را با نظر رهبر معظم انقلاب هماهنگ می کرد و در مسیر ایشان قدم بر می داشت.
رییس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین؛

تمدید مهلت استفاده از ظرفیت‌های قانونی بند (ت ) تبصره ۶ قانون بودجه

مهدی خانی، رییس کمیسیون عمران، ترافیک و امور زیر بنایی شورای اسلامی شهر قزوین خواستار تمدید مهلت استفاده از ظرفیتهای قانونی بند (ت) تبصره 6 قانون بودجه در شهر قزوین شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین:

وضعیت سایت محمد آباد رو به بهبود است

رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: در گذشته وضعیت سایت محمد آباد نگران کننده بود اما امروز در مسیر بهبود قرار گرفته است. سایت محمد آباد با توجه به شرایط موجود در صورت انجام برنامه‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها می‌تواند الگوی موفق کشوری باشد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در اجلاسیه ماهانه ائمه جمعه استان قزوین در دفتر امام جمعه شهر الوند گفت: ائمه جمعه خدمات شهید آیت‌الله رئیسی و یارانشان را تبیین کنند.
«پسرم در شرکت فرنخ، نمازخانه ایجاد کرد تا کارگران بروند نماز بخوانند و بهانه عدم وجود مکان برای نماز خواندن نداشته باشند. البته مثل این کارها زیاد انجام می‌داد به عنوان مثال چادر می‌خرید و به زنان بی‌چادر که نداشتن آن را بهانه می‌کردند، به آنها هدیه می‌داد تا چادر بر سر کنند ...» آنچه می‌خوانید ناگفته‌های مادر شهید «رضا عطاری» است که تقدیم حضورتان می‌شود.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین؛

کنگره شهدای دانشجو معلم قزوین فردا برگزار می شود

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری کنگره ملی شهدای دانشجو معلم در ساعت ۱۵:۷روز سه شنبه ۸ خرداماه ماه ۱۴۰۳در محل دانشگاه فرهنگیان قزوین خبر داد.
رئیس پلیس راه استان خبر داد:

جان باختن 2 نفر در سانحه تصادف در قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: براثر وقوع سانحه رانندگی برای یک دستگاه کامیونت ایسوزو در محور "قزوین- تاکستان" محدوده روستای کهک 2 نفر جان باختند.
به منظور بررسی وضعیت خسارت سیل اخیر در مناطق الموت شرقی و غربی و در راستای ارتباط نزدیک با بهره برداران میز خدمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در مراکز جهاد کشاورزی رازمیان، رجایی دشت و معلم کلایه برگزار شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین ؛

خدمات سامانه پنجره واحد مدیریت زمین؛ برای مردم اطلاع‌رسانی شود

فولیان ،معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: استفاده از سامانه پنجره واحد مدیریت زمین بهترین راهکار برای فسادستیزی است و با هوشمندسازی خدمات و حذف عوامل انسانی علاوه بر تسریع در ارایه خدمات به مردم؛ بسترهای فساد در جامعه کاهش می یابد.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین؛

آیت‌الله رئیسی از اقامه‌کنندگان نماز بود

نماینده ولی‌فقیه در استان در جلسه ستاد اقامه نماز گفت: در تعریف شخصیت حاج قاسم سلیمانی، هیچ بیانی زیباتر از این نیست که بگوییم ایشان اقامه‌کننده نماز بود، آیت‌الله شهید رئیسی نیز زیباترین چیزی که در زندگی‌اش دیده می‌شد اقامه‌کنندگی نماز بود.
از مهمترین دلایل احداث پروژه های عمرانی تحول اقتصاد شهری و جلب رضایت شهروندان است. پروژه‌های عمرانی شامل گستره وسیعی از پروژه‌های ساخت و ساز بوده که پروژه‌های مسکونی تا انواع پروژه‌های راه سازی، احداث پارک ها و بوستان ها، فرهنگ سراها و... را در بر می گیرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین خبر داد؛

ساماندهی بنگاه‌های املاک و خودرو با هدف پیشگیری از وقوع جرم در قزوین

فولیان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: یکی از برنامه‌های عملیاتی سال 1403 که برگرفته از سند تحول و تعالی قوه قضاییه است، ساماندهی بنگاه‌های املاک و خودرو با هدف پیشگیری از وقوع جرائم و کاهش دعاوی در استان است.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در نامه ای به مدیران استانی متذکر شد: مطابق ماده واحده قانون مجازات استفاده غیرمجاز از عناوین علمی مصوب 1388، استفاده از عناوین علمی غیرواقعی همچون "دکتر و مهندس" در مکاتبات اداری و در تبلیغات عمومی جرم تلقی می گردد.

رییس کل دادگستری قزوین گفت: شناسایی و تعیین دقیق میزان مطالبات مردم در پرونده شرکت رضایت خودروی طراوت نوین یک فرایند زمانبر است که برای دستیابی به روند رسیدگی باید تعداد کارشناسان حسابرسی افزایش یابد.
حجت الاسلام والمسلمین علی بخشی امام جمعه شهر اقبالیه گفت: اخلاص، ولایتمداری، اخلاق مداری از ویژگی های شاخص شهید خدمت حضرت آیت الله رئیسی بود، خدمت به مردم، گره گشایی از کار مردم و شاد کردن دل مردم و پیش بردن امور مردم از دغدغه های شبانه روزی این سید آسمانی بود.
جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهید رجایی گفت: بیش از یک میلیارد کیلووات ساعت انرژی خالص در اردیبهشت ماه امسال از سوی واحدهای نیروگاه شهید رجایی تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.