قزوین

سردار رفیعی آتانی عنوان کرد: سپاه پاسداران، چله به چله، پاسدار چهار دهه از انقلاب اسلامی بود و امروز شما پاسداران جدیدالورود، صاحبان دهه پنجم انقلاب هستید که باید با اقتدار، پاسدار حریم انقلاب اسلامی باشید.
جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: دستگاه‌های تردد شمار از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان پنجمین روز از سال جدید عبور و مرور ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۷۹۵ خودرو را در این استان ثبت کرده اند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

بازگشت 111 مورد اشیاء جا مانده در تاکسی ها به صاحبانان آنان توسط تاکسیرانان قزوینی

مهندس محمدرضا وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تحویل 111 مورد اشیاء جا مانده در تاکسی ها در سه ماهه دوم سال 1402 توسط تاکسیرانان امین و شرافتمند به واحد اشیاء گمشده این سازمان خبر داد.
مهدی عبدیان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: در این دوره از فعالیت اتاق بازرگانی استان تعداد افراد دارای کارت بازرگانی از ۶۰۰ نفر به ۱۳۰۰ نفر افزایش یافته که نشانگر ارتقا بیش از دو برابری شاخص رشد در این زمینه می باشد.
ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور در برخی استان‌ها مبنی بر پیش‌ بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳، اطلاعیه‌ای‌ را صادر کرد.
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد:

توزیع ۲۱۵۰ بسته معیشتی در قزوین

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از توزیع ۲۱۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین گفت:امیرالمؤمنین (ع) فرمودند قرآن را فرا بگیرید، با قرآن ارتباط برقرار کنید و با آن انس بگیرید، چرا که قرآن بهار دل هاست؛ بنابراین طبق احادیث قرآن بهار دل‌ها و ماه رمضان بهار قرآن است، دیگر از این بالاتر و نورانی‌تر چه چیزی داریم.
معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)؛

طرح همیاران جهادی پلیس برای سومین سال متوالی در قزوین اجرا می شود

حجت الاسلام علی اصغر جهانشاهلو معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از اجرای طرح همیاران جهادی پلیس برای سومین سال متوالی  با هدف کمک به پلیس راه در محور های مواصلاتی و حادثه خیز استان خبر داد.
با هدف پاکسازی رودخانه باراجین؛

جشن باستانی نوروز رودها در قزوین برگزار شد

جشن باستانی نوروز رودها با هدف پاکسازی رودخانه باراجین و احیای آیین‌ها و مراسم روز ۱۳ اسفندماه با حضور علیرضا خزائلی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین در بند باراجین برگزار شد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین؛

مهمترین رویدادهای استان در سال‌جاری نمایشگاه فرصت های صادراتی بود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مهمترین رویدادهای استان در سال‌جاری نمایشگاه فرصت های صادراتی بود که ظرفیت های خوبی برای استان رقم زد. این نمایشگاه به صورت تخصصی با حضور تجار اقلیم کردستان برگزار شد و با این تفاهم نامه برخی شرکت های استان قزوین، ظرفیت فروش محصولات خود را در اربیل عراق کسب کردند.
علی فرمانی رییس شورای اسلامی شهر قزوین؛

افزایش خطوط پردازش پسماند براحداث لندفیل اولویت دارد

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا گفت: اگر مبادی ورودی پسماند مدیریت شود و خطوط پردازش در سایت پاکسار به درستی و با تمام ظرفیت کار کند نیازی به احداث لندفیل درمقیاس بزرگ نخواهیم داشت.