دانشگاه و کنکور

جدیدترین اخبار فوری و کوتاه درباره کنکور و دانشگاه را در سرویس فناوری پرسون بخوانید.

اطلاعیه سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت، محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ منتشر شد.
تأکید و توجه مقام معظم رهبری بر شکل‌گیری مهاجرت معکوس و استفاده از ظرفیت دانشجویان ایرانی مقیم اروپا و آمریکا است تا با دانش روزی که دارند آینده کشور را بسازند و ظرفیت علمی کشور نیز ارتقا یابد.
مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم عنوان کرد:

مناسب‌سازی فضای دانشگاه ها برای معلولان

مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت علوم، ایجاد دسترسی، بهره‌مندی و سرویس و ایمنی را از حداقل ملزومات مناسب‌سازی فضا جهت معلولان در دانشگاه‌ها دانست.

دبیر اجرایی نهمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران اعلام کرد: نهمین کنگره بین‌المللی زیست‌شناسی ایران با برگزاری میزگرد ویژه آموزش بین رشته‌ای و امضای تفاهم‌نامه همکاری با شبکه یونسکو، به صورت مجازی به پایان رسید.
معاون پژوهش و فناری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری عنوان کرد:

کاهش استقبال از دوره‌های تحصیلات تکمیلی

معاون پژوهش و فناری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با عنوان اینکه استقبال دانشجویان کشور از دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها کاهش یافته است، افزود: در آینده نیز کمتر می‌شود.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم خبر داد؛

تعامل با وزارت ارتباطات برای تامین سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز دانشگاهیان

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم از تعامل با وزارت ارتباطات برای تامین بسته های اینترنتی دانشجویان خبر داد و گفت: با وزارت ارتباطات در جهت تخصیص بسته‌های اینترنتی و انجام تمهیدات لازم برای تأمین سخت‌افزار و نرم‌افزارهای لازم برای اعضای هیات علمی و دانشجویان با استفاده از ظرفیت صندوق‌های حمایتی و خیّرین تعاملات خوبی صورت گرفت.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: متاسفانه هیچ یک از مصوبات شوراها و مجامع عالی دانشگاه اعم از هیات امنای مرکزی، استانی، هیات رئیسه و غیره هیچگاه منتشر نشده و در دسترس عموم نبوده است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان:

آموزش عالی با چالش کیفیت مواجه است

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان با اعلام اینکه امروز آموزش عالی با چالش کیفیت مواجه است، گفت: برای ارتقا کیفیت آموزش حداقل باید سه مولفه استاد، دانشجو و محتوای آموزشی را در نظر گرفت.