آموزش و پرورش

آخرین و مهمترین خبرهای فرهنگیان و مدارس را در صفحه جامعه پرسون بخوانید.

عضو مجمع نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس، با انتقاد از اینکه تاکنون نحوه بکارگیری معلمان خرید خدمات کمتر از یک برده‌داری نوین نبوده است از برنامه وزارت آموزش و پرورش برای ارتقا میزان حقوق و مزایای این قشر تا پایان مهرماه خبر داد.
مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش درباره مشکل سرعت اینترنت در شبکه شاد گفت: در این زمینه پهنای باند کاربران در بعد زمان و ابعاد مختلف دیگری نیز مطرح است. سعی کردیم ظرفیت های مختلف را به کار بگیریم. جلسات مختلفی با همکاران فنی شاد داریم و روزبه روز سرعت را رصد می کنیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره سرانجام رایگان شدن اینترنت شبکه شاد گفت: اینترنت شاد رایگان است و اگر کسی با مشکلی مواجه شده اعلام کند. با وزیر ارتباطات هم صحبت کردم و این کار از چند روز قبل انجام شده و استفاده از شاد رایگان است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور:

تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری۹۹

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته در کنکور سراسری ۹۹ برای ورود به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خبر داد.

هشدار چندباره وزارت بهداشت نسبت به روند نزولی استفاده از ماسک و افزایش روند موارد ابتلا و بستری روزانه در اغلب استان‌های کشور سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در دو هفته گذشته مدارس فعال بوده و در برخی مدارس از ۲۰ تا ۸۰ درصد دانش آموزان در کلاس ها حضور پیدا کرده اند، گروه بندی شده اند و در روزهای مختلف به مدرسه می آیند، گفت: ساعات تدریس کوتاه شده و پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت در اختیار مدارس قرار داده شده است.