رفاهی

مهمترین اخبار معیشتی و رفاهی جامعه در سرویس رفاهی پرسون بخوانید.

وزیر کشور گفت:‌ باید افکار عمومی خودمان را مقابل رسانه‌های خارجی مدیریت کنیم و نباید جامعه را در مقابل پدیده‌های بیرونی کشور شرطی کنیم که متاسفانه این اتفاق الان افتاده است؛ ضمن اینکه باید بانک مرکزی در مورد ارز دخالت کند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مصوبه مجلس مبنی بر الزام دولت برای پرداخت یارانه کالاهای اساسی گفت: فشار بر گروه‌هایی است که بعضا شغل خود را از دست داده و برخی نیز با رشد قیمت‌ها قدرت خرید خود را از دست داده‌اند، این‌کار حتما باید انجام بگیرد.
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: عملکرد دولت در مخالفت با پیشنهادات نمایندگان مجلس در طرح تأمین کالاهای اساسی و پس از آن، افزایش تعرفه تراکنش های بانکی نشان می دهد که موضع گیری و مخالفت دولت با طرح مجلس، کاملا سیاسی بوده است.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امیدوارم بعد از طی شدن مراحل قانونی مصوبه تامین کالاهای اساسی آقای رئیس جمهور که خود را یک دولت قانون مدار و حقوقدان می‌داند به سرعت با تشکیل کارگروه‌های ویژه برای اجرایی شدن قانون اقدام فوری کند.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: لوایحی که آقای روحانی گفته، لوایحی هستند که از مجلس دهم باقی مانده‌اند و هیچ کدام در حوزه مسائل معیشتی نیستند.
در راستای اجرای دولت الکترونیک و رفاه حال بازنشستگان تحت پوشش؛

فرآیند صدور گواهی کسر از حقوق بازنشستگان کشوری الکترونیکی شد

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: فرآیند صدور گواهی کسر از حقوق برای بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق از امروز (چهارشنبه هفتم آبان ماه) به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

سخنگوی دولت با اشاره به سیاست‌های پیشگیرانه در ۴۳ شهر که در شرایط بد کرونایی قرار دارند، گفت: در صورتی که آمار، کنترل نشود، سیاست‌های پیشگیرانه با سختگیری بیشتری اعمال خواهد شد.