برگزاری نشست تخصصی «انقلاب، جهاد و مقاومت و عزت بین‌المللی» در دانشگاه تهران

فردا در قالب ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نشست تخصصی «انقلاب، جهاد و مقاومت و عزت بین‌المللی در دانشگاه تهران» در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
تصویر برگزاری نشست تخصصی «انقلاب، جهاد و مقاومت و عزت بین‌المللی» در دانشگاه تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، این نشست تخصصی همزمان با روز «انقلاب، جهاد و مقاومت و عزت بین‌المللی» و در قالب ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با سخنرانی آیت‌الله محسن قمی، معاون بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و حجت‌الاسلام، محمدمهدی کرمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نشست تخصصی «انقلاب، جهاد و مقاومت و عزت بین‌المللی» در دانشگاه تهران از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن ماه در محل تالار شیخ انصاری دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران آغاز می‌شود.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، بسیج اساتید و بسیج کارکنان، سازمان جهاد دانشگاهی تهران، دانشکده‌های حقوق و علوم سیاسی و معارف و اندیشه اسلامی و مرکز عالی مطالعات انقلاب اسلامی از برگزارکنندگان این نشست هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، پذیرش و ثبت‌نام اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان و فرهیختگان دانشگاه‌های دیگر برای حضور در این نشست، از ساعت ۹:۳۰ روز سه‌شنبه آغاز می‌شود. گواهی شرکت در دوره حداکثر دو هفته پس از این نشست تخصصی به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

منبع: ایسنا

599387