راهنمای خرید رنگ ارزان برای تغییر رنگ دیوار خانه

هنگامی که قصد رنگ‌آمیزی خانه خود را دارید، احتمالا به این فکر می‌کنید که چطور می‌توانید یک پالت مناسب انتخاب کنید تا احساسی که به روح و زندگی شما می‌دهد، با سلیقه‌تان همخوانی داشته باشد. شاید بهتر باشد دست از انتخاب‌های قدیمی بردارید و به استفاده از رنگ‌ها، نگاه متفاوت‌تری داشته باشید.
تصویر راهنمای خرید رنگ ارزان برای تغییر رنگ دیوار خانه

به گزارش سایت خبری پرسون، در پروژه‌های نقاشی ساختمان برای خلق فضایی متفاوت، خرید رنگ ترکیبی ایده جالبی به‌ نظر می‌رسد. زیباترین زمینه‌ها را می‌توان با ترکیب صحیح رنگ به‌ دست آورد و فضایی چشم‌نواز و منحصر به‌ فرد ایجاد کرد. تا همین چند سال اخیر، شما باید از بین گزینه‌های تکراری سفید، استخوانی و کرم، یکی از آن‌ها را برای جلوه‌بخشی به دیوارهای منزل‌تان انتخاب می‌کردید اما حالا همه ما شاهد تحولات ویژه‌ای در این زمینه هستیم.

هنگامی که قصد رنگ‌آمیزی خانه خود را دارید، احتمالا به این فکر می‌کنید که چطور می‌توانید یک پالت مناسب انتخاب کنید تا احساسی که به روح و زندگی شما می‌دهد، با سلیقه‌تان همخوانی داشته باشد. شاید بهتر باشد دست از انتخاب‌های قدیمی بردارید و به استفاده از رنگ‌ها، نگاه متفاوت‌تری داشته باشید.

خرید انواع رنگ های ساختمانی (به‌ صورت مجزا و ترکیبی)

رنگ‌آمیزی ساختمان، از جمله اقداماتی است که تاثیر پراهمیتی بر تغییر حال‌ و هوای فضای خانه و روحیه ساکنان دارد. وقتی برای اولین بار انبوهی از رنگ‌ها را در کاتالوگ می‌بینید، سردرگم می‌شوید و نمی‌دانید که کدام‌یک از آن‌ها قادر به ایجاد فضایی مهیج و شاد هستند!

وقتی از خرید رنگ ترکیبی حرف می‌زنیم، در واقع منظورمان فقط تاثیر زیبایی‌شناختی آن‌ها نیست. این مایعات، پوشش دیوارهای منزل هستند و باید تا حد زیادی در برابر آسیب‌های احتمالی مقاوم باشند. ما در ادامه، شما را با انواع رنگ‌هایی که به‌طور جداگانه یا در ترکیب با یکدیگر استفاده می‌شوند، آشنا می‌کنیم.

  • رنگ اکریلیک ساختمانی: رنگ‌های اکریلیک، حلال‌هایی بر پایه آب هستند که پوشش‌دهی خوبی دارند و بعد از خشک‌شدن، بافت برجسته‌ای روی دیوار ایجاد می‌کنند. این رنگ با محیط زیست سازگار بوده و در مقابل اشعه خورشید و شرایط جوی گوناگون مقاوم است.
  • رنگ روغنی ساختمانی: رنگ‌های روغنی در 3 سبک مختلف مات، نیمه‌براق و براق وجود دارند که ازلحاظ چسبندگی و دوام، به‌خوبی عمل می‌کنند. این مواد، روی سطوح چوبی و فلزی پوشش‌دهی مطلوبی از خود نشان می‌دهند اما روی موج‌های سطوح گچی، جلوه جالبی ندارند.
  • رنگ پلاستیک ساختمانی: رنگ‌های پلاستیکی، ظاهری مات دارند و اغلب برای پوشش‌دهی دیوارهای گچی مورد استفاده واقع می‌شوند. این رنگ‌ها با قیمت فوق‌العاده مقرون‌به‌صرفه خود، با محیط زیست سازگار هستند. تنها عیب آن‌ها، مقاومت اندک‌شان در برابر آلودگی و شرایط جوی نامطلوب است.

خرید رنگ ترکیبی، اقدامی که به سلیقه شما در نقاشی ساختمان پاسخ می‌ دهد.

اگر فردی هستید که همواره مطابق با مد روز پیش می‌روید، احتمالا در این روزهای گذشته به این فکر کرده‌اید که خانه‌تان را از ظاهر قدیمی‌اش بتکانید و دیوارها را با رنگ سال ۲۰۲۴، جلوه جدیدتر و به‌روزتری ببخشید. در این شرایط، هریک از اعضای خانواده پیشنهادهای مختلفی می‌دهند اما شما گزینه‌ای در ذهن دارید که نمی‌دانید برای ساختن و اعمال آن روی دیوارها، چه پالت‌هایی را باید ترکیب کنید.

شاید اقدام شما به این شکل باشد که براساس حدسیات خود، تعداد زیادی رنگ مادر بخرید و آن‌ها را با هم ترکیب کنید اما مشخص نیست که در نهایت، آنچه که در ذهن داشتید را به‌دست می‌آورید یا خیر؟ اگر موفق نشدید، به احتمال قوی باید دوباره هزینه زیادی صرف خرید رنگ‌ها کنید.

امروز با سیستم ترکیب رنگ کامپیوتری، شما می‌توانید صدها رنگ مختلف را که در صفحات وبسایت فروشگاه‌های اینترنتی یا مجلات دکوراسیون‌سازی می‌بینید، انتخاب کنید و دستور سفارش آن‌ها را بدهید. با این روش، دیگر ناچار به خرید تعداد زیادی از این مواد نیستید که هرکدام نصفه‌نیمه بمانند و هدر بروند.

با خرید رنگ ترکیبی، نگران کیفیت پوشش دیوارهای منزل‌ تان نباشید.

واقعیت این است که در گذشته ترکیب رنگ به ندرت انجام می‌شد چون این اقدام هم زمان زیادی صرف می‌کرد و هم احتمال خطا در فرآورده نهایی زیاد بود. افراد شناخت زیادی از تنوع رنگ‌ها و افزودنی‌هایی که می‌توانست کیفیت آن‌ها را بهبود ببخشد، نداشتند؛ به همین دلیل، ممکن بود مواد زیادی هدر برود و در نهایت چیزی عاید سازنده نشود.

حالا چند سالی می‌شود که ورود دستگاه ترکیب رنگ کامپیوتری، درهای تازه‌ای را به روی علاقه‌مندان به دنیای رنگ گشوده است. فرقی نمی‌کند که شما چه پس‌زمینه‌ای را می‌خواهید به دیوارهای منزل‌تان ببخشید. دیگر لازم نیست که همه امور توسط خود نقاش به‌صورت دستی انجام شود.

با این اوصاف، احتمال خطا در ساخت رنگ‌های کامپیوتری به صفر رسید و امروز علاوه‌بر این‌که شاهد تنوع بالایی در کالیته‌های رنگی هستیم، کیفیت بهتری را هم هنگام استفاده از آن‌ها حس می‌کنیم.

خرید رنگ ترکیبی، اقدامی کم‌ هزینه اما سودمند در دکوراسیون‌ سازی

زمانی که کاتالوگ رنگ‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد، شما نمونه‌ دل‌خواه خود را براساس نیاز و سلیقه‌تان انتخاب می‌کنید و در فرم سفارش می نویسید. در این شرایط، سازندگان مقدار بهینه‌ای از خمیرهای رنگ را با یکدیگر ترکیب می‌کنند که در عمل ارزان‌تر از روش سنتی است.

شما هم دیگر ناچار به خرید رنگ‌ها و افزودنی‌های مختلف نیستید و در آن صورت، به‌دلیل خطاهای صورت‌گرفته، نه محصولی هدر می‌رود و نه اضافه می‌ماند که دور ریخته شوند.

خرید رنگ ترکیبی از فروشگاه مینیاتور

اگر بنا به فرمول‌نویسی برای ترکیب رنگ‌های ساختمانی باشد، قطعا پایانی برای این لیست وجود نخواهد داشت. دانستن نتایج حاصل از ترکیب رنگ‌های اصلی و فرعی و به‌دست‌آوردن آنچه که باب سلیقه باشد، نیاز به تجربه و یادگیری بالایی دارد که از حیطه دانش شما و خیلی از نقاش‌های دیگر خارج است.

متخصصان مجموعه مینیاتور، با تسلط بر قواعد و توجه به تناسبات رنگی و سلیقه شما، می‌توانند رنگ محبوب‌تان را با کیفیتی عالی و به‌صورت حرفه‌ای تهیه کنند و در راستای ساختن دکوراسیونی که کانون توجه اهالی خانه و مهمانان باشد، کنار شما خواهند بود.

خرید رنگ ترکیبی از فروشگاه مینیاتور، با سفارش آنلاین

فرقی ندارد رنگ انتخاب شما سرد باشد، گرم باشد یا خنثی! متخصصان مینیاتور، می‌توانند ترکیب‌های بدیع و چشم‌نوازی را در جنس‌های مختلف تولید کنند. شما با مراجعه به وبسایت این فروشگاه اینترنتی و دیدن کاتالوگ‌های آن، کد مرتبط با رنگ مد نظر خود را سفارش می‌دهید و در سریع‌ترین زمان ممکن، آن را تحویل خواهید گرفت.

درصورتی‌که هزینه سفارش شما در خرید رنگ اینترنتی از فروشگاه مینیاتور، بالای 500هزار تومان باشد، از قابلیت ارسال رایگان پست بهره‌مند خواهید شد.

جمع‌بندی

با خرید رنگ ترکیبی، هم اقدامی به‌صرفه و ارزان در نقاشی ساختمان داشته باشید و هم محصولی تهیه کنید که ازلحاظ کیفیت و زیبایی، کارآمد باشند. می‌دانید که رنگ‌ها تاثیرات روانشناختی و فیزیولوژیکی بر افراد دارند و می‌توانند حس تحرک، تیرگی، نشاط و غم را به فضا القا کنند. بنابراین، در نقاشی ساختمان، ترکیب این مواد را به دانش، تجربه و خلاقیت کارشناسان فروشگاه مینیاتور بسپارید.

انتخاب شما هرچه که باشد، مینیاتور با درنظرگرفتن معیارهای زیبایی و کیفیت، بهترین فرمولاسیون‌های ترکیبی رنگ را طبق اصول و استانداردهای لازم برایتان مهیا می‌کند.

منبع: مینیاتور

573040