تعطیلی قطعی مدارس فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲

در لیست زیر مدارسی که تا این لحظه فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ به طور قطع تعطیل می باشند را آورده‌ایم. تا پایان شب همراه این مطلب باش تا به روزرسانی شود.
تصویر تعطیلی قطعی مدارس فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲

به گزارش سایت خبری پرسون، در لیست زیر مدارسی که تا این لحظه فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ به طور قطع تعطیل می باشند را آورده‌ایم. تا پایان شب همراه این مطلب باش تا به روزرسانی شود.

تعطیلی مدارس تهران فردا چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران اظهار کرد: با توجه به تشدید و استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، فعالیت آموزشی همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در استان تهران غیر از فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر تا پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تعطیلی مهدکودک ها طی این مدت ادامه داد: همه مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی در دو نوبت صبح و عصر نیز غیرحضوری است، همچنین پلیس راهور تهران بزرگ و پلیس راهور شرق و پلیس راهور غرب تهران، از تردد شبانه خودروهای گازوئیلی سنگین که آلایندگی قابل رؤیت دارند، جلوگیری نمایند.

مدارس و دانشگاه های اصفهان فردا چهارشنبه ۱۵ آذر تعطیل است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت:پایداری جو وافزایش حجم آلاینده‌ها در اصفهان منجر به استمرار تعطیلی دانشگاه ها و مدارس اصفهان و ۹ شهر استان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شد.

منصور شیشه فروش اظهار داشت: پایداری جو و افزایش حجم آلاینده‌ها در اصفهان منجر به استمرار تعطیلی مدارس اصفهان و ۹ شهر استان در روز سه شنبه ۱۴ آذر ماه و چهارشنبه ۱۵ آذر ماه شد.

وی گفت: بر این اساس دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و تمامی مقاطع تحصیلی در نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر روزهای سه شنبه و چهارشنبه چهاردهم و پانزدهم آذرماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: در شهرهای کاشان و آران و بیدگل نیز کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در روزهای یاد شده غیرحضوری است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: براساس مصوبه این کارگروه، مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی در این مناطق همچنان تعطیل است.

منبع: افکار نیوز

561053