دستمال کاغذی تبلیغاتی

دستمال کاغذی‌‌های تبلیغاتی از جمله کالاهای لوکس هستند که کسب‌وکارهای مختلف‌‌ می‌توانند برای معرفی برند و مجموعه خود از آن‌ها استفاده نمایند. این دستمال کاغذی‌ها دیزاین میزهای اتاق کار و مجموعه را بسیار شیک و مجلل نشان‌‌ می‌دهند و بسیار کاربردی هستند. اما کیفیت آن‌ها بسیار حائز اهمیت است و باید از یک برند معتبر تهیه شوند.
تصویر دستمال کاغذی تبلیغاتی

به گزارش سایت خبری پرسون، اگر شما نیز به فکر استفاده از دستمال کاغذی‌‌ سفارشی برای کسب‌‌وکار خود هستید و‌‌ می‌خواهید از این شیوه تبلیغاتی بهره‌مند شوید، پیشنهاد‌‌ می‌کنیم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

چرا دستمال کاغذی تبلیغاتی محبوب شده است؟

امروزه خیلی از افراد و شرکت‌ها به خرید و سفارش دستمال کاغذی تبلیغاتی روی آورده‌اند. زیرا طرح و رنگ انتخابی برای این دستمال‌ها از تنوع بالاتری برخوردار است و با انتخاب یک طرح جذاب و منحصربه فرد‌‌ می‌توانند تبلیغاتی بی‌نظیر داشته باشند و مخاطبان را تحت تاثیر قرار دهند. به عبارتی‌‌ می‌توان گفت دستمال کاغذی‌‌های تبلیغاتی نوعی اکسسوری تبلیغاتی شیک و کم هزینه و کاربردی هستند.

علاوه بر موارد ذکر شده چاپ روی دستمال کاغذی موجب ماندگاری نام و لوگو برند شما به صورت طولانی مدت در ذهن مشتریان و حتی افرادی که تا کنون از شما خرید نکرده‌اند‌‌ می‌شود. به طوری که در هر مکانی آن را مشاهده کنند بلافاصله محصولات و خدمات شما در ذهن‌شان تداعی‌‌ می‌شود. به همین دلیل این روش خیلی محبوب شده‌است و‌‌ می‌توان گفت چاپ روی دستمال کاغذی یک سرمایه‌گذاری است.

یک دستمال کاغذی تبلیغاتی خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

دستمال کاغذی سفارشی باید ضمن زیبا و جذاب بودن بسیار نرم و لطیف باشد و از کیفیت عالی برخوردار باشد. تا به این ترتیب مانع از ایجاد حساسیت‌‌های پوستی شود. رنگ‌هایی که در چاپ برند روی دستمال کاغذی استفاده‌‌ می‌شود باید از مرغوب‌ترین رنگ‌ها و دارای استانداردهای بین‌المللی باشد.

جنس کاغذ دستمال نیز بسیار حائز اهمیت است و باید از رنگ، کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار باشد. یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌‌های بهترین دستمال کاغذی تبلیغاتی بسته‌بندی زیبا و جذاب آن است. محصولات کاغذی که توسط برندهای معتبر تهیه و تولید‌‌ می‌شوند دارای بسته‌بندی شکیل و محکمی هستند که ضمن محافظت از دستمال ، نظر مخاطبان را به خوبی به خود جلب‌‌ می‌کنند.

سایز دستمال کاغذی تبلیغاتی نیز خیلی حائز اهمیت است و باید آن‌ها را در ابعاد و بسته‌بندی‌‌های مناسب تهیه کنید. البته لزومی ندارد که حتما دستمال کاغذی‌هایی با سایزهای بزرگ که هزینه بیشتری دارند انتخاب کنید. بلکه‌‌ می‌توانید با انتخاب دستمال کاغذی‌‌های تبلیغاتی با کیفیت در سایزهای کوچکتر و بسته‌بندی‌‌های با تعداد کمتر مورد توجه مخاطبان بیشتری قرار بگیرید.

با توجه به اینکه دستمال کاغذی در اماکن و ادارات و شرکت‌‌های مختلفی مورد استفاده قرار‌‌ می‌گیرد طرح و رنگ آن خیلی اهمیت دارد و در هنگام انتخاب طرح تبلیغاتی و چاپ لوگو و برند به روی دستمال کاغذی تبلیغاتی باید بیشتر دقت نمود. بنابراین سعی کنید که مجموعه‌ای را برای سفارش دستمال کاغذای انتخاب کنید که از جدیدترین فناوری‌ها و دستگاه‌‌های روز دنیا برای تولید محصولات کاغذی خود استفاده‌‌ می‌کند تا بتواند متنوع‌ترین طرح و رنگ‌ها را ایجاد نماید.

چرا انتخاب صحیح دستمال کاغذی تبلیغاتی خیلی مهم است؟

چاپ روی دستمال کاغذی و تهیه یک دستمال سفارشی بسیار حائز اهمیت است. زیرا مشتریان به تمامی جزئیات و نکات در مورد برند شما توجه‌‌ می‌کنند و در صورتی که یک مجموعه لوکس و مجهز به پیشرفته‌ترین امکانات، از دستمال کاغذی‌‌های بی‌کیفیت و با بسته‌بندی غیراصولی استفاده کند قطعا مشتری را تحت تاثیر قرار‌‌ می‌دهد و احساس منفی در او ایجاد‌‌ می‌کند. بنابراین بهتر است که با توجه به بودجه خود زیباترین و با کیفیت‌ترین دستمال کاغذی‌ها را از یک برند معتبر سفارش دهید.

بهترین برند برای سفارش دستمال کاغذی تبلیغاتی

برندها و شرکت‌‌های مختلفی در زمینه تولید محصولات کاغذی فعالیت دارند که یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین آن‌ها برند حریر است. این برند نخستین برند ایرانی در زمینه تولید دستمال کاغذی بوده و بالغ بر 60 سال سابقه تولید دارد.

این مجموعه با بهره‌گیری از برترین فناوری‌‌های روز دنیا، خلاقیت، نوآوری در تولید و استفاده از پیشرفته‌ترن دستگاه‌‌های روز دنیا و استفاده از با کیفیت‌ترین مواد اولیه و علم و دانش نیروهای متخصص خود مرغوب‌ترین انواع دستمال‌‌های کاغذی را مطابق با استانداردهای ملی تولید و بسته‌بندی‌‌ می‌کند. محصولات این برند از نظر طرح، رنگ، ابعاد و بسته‌بندی از تنوع بالایی برخوردار هستند و قیمتی مقرون‌به‌صرفه دارند.

ازاین‌رو‌‌ می‌توانند انتخابی ایده‌آل برای تبلیغ برند و کسب وکار شما باشند. برای سفارش و خرید دستمال کاغذی تبلیغاتی حریر کافی است به فروشگاه اینترنتی حریر شاپ مراجعه کنید.

چرا دستمال کاغذی حریر را انتخاب کنیم؟

دستمال کاغذی‌‌های تبلیغاتی همانند بسیاری از روش‌‌های تبلیغاتی، زودگذر نیستند و تنها با یکبار هزینه برای تبلیغات، برند شما مدت زمان طولانی در معرض دید مشتریان قرار دارد. علاوه بر این دستمال کاغذی‌ها دارای بازدید بالایی هستند، البته اینکه در کجا و چگونه توزیع شوند در میزان دید آن‌ها بسیار اهمیت دارد.

اما تحقیقات صورت گرفته نشان‌‌ می‌دهد که 1000 دستمال کاغذی تبلیغاتی معادل یک بیلبورد تبلیغاتی منطقه‌ای در طی یک ماه دیده‌‌ می‌شوند و هدیه دادن آن به دیگران موجب ثبت برند شما در ذهن آن‌ها‌‌ می‌شود، مخصوصا اگر دستمال از کیفیت بالایی برخوردار باشد. بنابراین با توجه به کاربردهای فراوان این دستمال‌ها به عنوان تخفیف، جایزه و هدیه به شما پیشنهاد‌‌ می‌کنیم که با انتخاب دستمال کاغذی‌‌های حریرو توزیع آن‌ها میان خریداران و مشتریان خود به تبلیغ برندتان بپردازید و تحولی چشمگیر در آن ایجاد نمایید.

504454